Vintervogn!!

Emmaljunga edge duo med svingbare outdoor hjul synes jeg er super på vinteren:) fremhjulene kan låses av hvis man skal gå på plasser det er dårlig brøytet. Bagen er stor og varer ganske lenge mtp plass til vinterpose. Med førstemann byttet jeg til sittedelen da han var 8 mnd og med andremann 9 mnd:) de satt ikke ordentlig selv før den tid:)
 
Emmaljunga edge duo med svingbare outdoor hjul synes jeg er super på vinteren:) fremhjulene kan låses av hvis man skal gå på plasser det er dårlig brøytet. Bagen er stor og varer ganske lenge mtp plass til vinterpose. Med førstemann byttet jeg til sittedelen da han var 8 mnd og med andremann 9 mnd:) de satt ikke ordentlig selv før den tid:)
Er det se hjulene som ikke punkterer og er ganske store?
 
Trenger sårt tips til vogn som er god på vinteren. Er førstegangsfødende! Pris spiller ingen rolle :)
emmaljunga Edge duo Bestilte nettopp med Outdoor terreng dekk og sving på hjul. Har hund som må ut og jeg blir mye hjemme alene. Så etter mye testing av vogner og diskusjoner med andre, så er den desidert den beste for meg som trenger vinterpose og kunne gå i skog og mark hele vinteren.
Pris 9995kr ‍♀️
 
Er det se hjulene som ikke punkterer og er ganske store?
Nei, tror ikke det er de du mener. De er helsvarte terrenghjul, lufthjul, så de kan punktere. Har brukt mine i 1 år og ikke opplevd det enda:)
277119_45930.jpeg
 
Vi har tenkt å gå for emmaljunga next 90. Den har også fått skryt på vinterføre. Syntes det er pluss at bagdel kommer med håndtak i kalesjen.
 
Jeg har Emmaljunga edge duo med outdoor understell som er brukt til storebror, lik ens som den avbildet over. Kommer til å bruke den denne gangen også til lillebror. Har brukt den på vinters tid, og synes den er super! Anbefaler virkelig. :)
 
Veldig usikker på hvilken vogn vi skal velge. Hadde en emmaljunga mondial delux til første, kjøpte den brukt. Men den vogna har nå blitt brukt i barnehagen og er ganske så herpa, så skal kjøpe ny til nestemann:p Eventuelt en pent brukt. Syns mondialen var litt i største laget og tung å dra med seg. Men var avhengig av vogn med stor bag da første baby lå i pute. Usikker på om jeg bare skal vente med å kjøpe ny vogn til etter fødsel for å se om det blir putebaby eller ikke:hilarious: Husker jeg riktig var jeg ikke ute og trillet de første ukene uansett. Vurderer stokke trailz eller bugaboo buffalo. Må nok lese meg litt opp og prøve de ulike i butikk før vi bestemmer oss:)
 
Vi vurderer også denne da vi synes Edge duo var voldsomt diger
Jeg ville i utgangspunktet ha edge duo, dro til butikke og snakket med de. Hadde ikke hørt om nxt90f da. Selve madrassen inni baggen er nesten like stor som edge duo. Bare vognen som er mindre. Prøvde da nxt i bilen og fikk god plass. Da var vi solgt. Liker også at det er håndtak oppe i baggen, lett å få av og på :) Vi får den snart hjem til oss ❤
 
Jeg ville i utgangspunktet ha edge duo, dro til butikke og snakket med de. Hadde ikke hørt om nxt90f da. Selve madrassen inni baggen er nesten like stor som edge duo. Bare vognen som er mindre. Prøvde da nxt i bilen og fikk god plass. Da var vi solgt. Liker også at det er håndtak oppe i baggen, lett å få av og på :) Vi får den snart hjem til oss ❤
Tror nok vi også går for denne! Bestilte dere bag og sportsvognen samtidig? Og tar det lang tid fra man bestiller til man får vogna?
 
Tror nok vi også går for denne! Bestilte dere bag og sportsvognen samtidig? Og tar det lang tid fra man bestiller til man får vogna?
Bestilte begge deler samt adapter for å feste bilstolen på :) Bestilte i butikk fra Barnashus, var 3-4 uker leveringstid sa dem :) Emmaljunga har stengt fabrikk en mnd på sommeren så ville bestilt nå snart for å være sikker på å få den tidsnok :)
 
Hadde Edge duo til mine to første. Helt genial på vinterføre, tror det er få vogner som kan måle seg med den. Det du også må vurdere er om du ska trille mye i byen eller løfte vogna mye inn og ut av bil da denne er veldig stor og tung. Kommer ikke til å ha en så stor Og tung vogn denne gangen
 
Hadde Edge duo til mine to første. Helt genial på vinterføre, tror det er få vogner som kan måle seg med den. Det du også må vurdere er om du ska trille mye i byen eller løfte vogna mye inn og ut av bil da denne er veldig stor og tung. Kommer ikke til å ha en så stor Og tung vogn denne gangen
Jeg har brukt min vogn i snart 4 år på landeveier, asfalt, i byen, på kjøpesenter, inn og ut av bil og tatt bussen en del. Synes den er like god å trille og manøvrere over alt og ikke så tung å løfte inn og ut av bil:) ser dog for meg at det klassiske understellet med 4 faste hjul er tyngre enn det jeg har (duo s) og vanskeligere å manøvrere på buss/i butikk osv.
 
Back
Topp