Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Interessant tråd! Har lurt litt på hvordan jeg skulle løse dette med bæring nå som det blir kaldere ute. Trenger man er bærejakke, eller vil gravidjakka mi fra i fjor vinter fungere tro? [emoji848] noen som vet?
Interessant tråd! Har lurt litt på hvordan jeg skulle løse dette med bæring nå som det blir kaldere ute. Trenger man er bærejakke, eller vil gravidjakka mi fra i fjor vinter fungere tro? [emoji848] noen som vet?
Kommer nok an på gravidejakken vil jeg tro. Og da kun for magebæring. Når baby er over 6 mnd er det jo fint å kunne ha dem på rygg (de blir jo tunge!)
Har en ergobaby omni 360, og har prøvd å bære på rygg, men synes det var litt ubehagelig. Følte jeg måtte gå litt fremoverlent liksom. Må se litt mer på instruksjonene [emoji85] han veier 10kg, så hadde vært fint å bære på rygg.
Det er (som oftest) mye å gå på i forhold til stramming av sele, trikset er høyt nok og stramt nok - men noen seler er det litt vanskeligere i pga utforming. Bærehjelpen har endel fine triks hvis du søker opp henne. Jeg pleier å feste midjebeltet helt oppunder puppene, og så står jeg litt fremoverlendt og jumper lille oppover mens jeg strammer skulderstroppene, slik at han ikke sklir ned på ryggen liksom.