Vinterstøvler

frøken85

Glad i forumet
Er det noen som har Sorels Joan of arctic?

Jeg lurer på hvordan de er i størrelsen, jeg bruker str 42 og har kraftige legger.
Trenger gode varme støvler :)
Andre støvler som kan anbefales??

Ok, ja har hørt at de er sorel har god størrelse på skoene, men jeg må bestille de på ebay så er litt usikker på om jeg skal

Jeg har også disse [:)] Romslige rundt leggen og jeg måtte ned en størrelse... Kan kanskje lønne seg å prøve i en butikk først?

jeg hadde disse... brukte de bare et par ganger.... syns de var litt tunge, og jeg kjøpte de nok litt små [:'(], Ble kald på føttene (selv om butikken sa 1 par ull var nok [&:] ) jeg solgte de.. veldig fine å se på, men litt store/klumpete, likte veeeldig godt den pelsen [:)]

ORIGINAL: arquinne

ORIGINAL: Snuppedupp

Jeg har også disse [:)] Romslige rundt leggen og jeg måtte ned en størrelse... Kan kanskje lønne seg å prøve i en butikk først?

Hvor kjøpte du de?

Jeg kjøpte mine på Eurosko (2 år siden snart...)

Jeg har andre Sorel sko jeg og jeg har veldig kraftige legger. Jeg bruker vanligvis str 39 og har str 39 i Sorel skoene. Jeg kjøpte barnestr i dem fordi de er så store i str så husk det om du kjøper dem. Hører flere som klager når de har hatt damestr i dem. Jeg synes forresten at Sorel skoene er veldig tunge og ikke noe å gå tur i eller kjøre bil i.

Hvis jeg kunne prøve støvlene i butikk hadde jeg kjøpt dem der også. Men siden jeg bruker 42 er det kun kjerringstøvler som finnes.. Takk for tilbakemeldinger :) Søstern til gubben har disse og hun elsker dem, men hun har til gjengjeld smale legger og mindre føtter. 

jeg har smale legger og hadde str 37...
jeg hadde nok ikke kjøpt de igjen... [8|]
syns de var altfor tunge å bruke..
Ville i allefall ha prøvd å finne en butikk med de i før jeg bestemte meg!! [:)]

Jeg tar sjansen og bestiller jeg. Og passer de ikke har jeg en lillesøster som kanskje vil ha de, evt Finn.no :D

ORIGINAL: arquinne

ORIGINAL: Snuppedupp

Hvor kjøpte du de?

Jeg kjøpte de hos www.sierratradingpost.com Vet ikke om de har de inne nå da men. Sparte vel ca.600,- i forhold til å kjøpe de på sportsbutikken her [:)]

Back
Topp