Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: MaLy
jeg tenker jeg venter en liten stund til, føler ikke vi har behov for det ennå.. Har hatt på slike vantette og varme sko-poser når vi har vært ute i vått vær. og når det er tørt ute er foreløpig de vanlige skoene varme nok. Om han hadde gått i barnehage hadde det nok vært mer behov for varme utesko. kommer til å kjøpe gode vanntette og varme sko (sikkert goretex eller noe slikt), og siden de koster litt og beina vokser så fort så utsetter jeg det lit jeg føler behovet blir større.. [;)]
ORIGINAL: juligutter
jeg tenker jeg venter en liten stund til, føler ikke vi har behov for det ennå.. Har hatt på slike vantette og varme sko-poser når vi har vært ute i vått vær. og når det er tørt ute er foreløpig de vanlige skoene varme nok. Om han hadde gått i barnehage hadde det nok vært mer behov for varme utesko. kommer til å kjøpe gode vanntette og varme sko (sikkert goretex eller noe slikt), og siden de koster litt og beina vokser så fort så utsetter jeg det lit jeg føler behovet blir større.. [;)]
Hvor får du kjøpt de??[:)]
ORIGINAL: Aislin
Jeg pleier å bruke overgnagssko fra rundt oktober. Kjøper noen som er litt høyere og ikke så varme som vinterstøvler, pleier å kjøpe på Eurosko eller Ellos, var visst ikke så mye hos sistnevnte i år, men tenker på noe lignende dette:
http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=35310&productId=272718&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=
eller
http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=35310&productId=271551&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=#
ORIGINAL: juligutter
Hvor får du kjøpt de??[:)]
De jeg har er fra Reima-tec og er kjøpt på barnas hus. Fungerer helt fint foreløpig så lenge han ikke går så veldig mye enda..