vintersko

pupple

Forumet er livet
sikkert ikke hast, men på tida å tenke på det iallefall[:D]
kommer i butikkene på øyeblikk vel.. (så ingen i dag[;)])

så test i F&B hos JM i dag (blad fra i fjor)
der var coop sin "FRIENDS" best. både på varme, vanntetthet og ikke minst prisen!!! Vikings var hakke dårligere på varme (tror jeg) og myyyye dyrere og etter min smak ikke like fine..

er det kommet noen tester for i år enda???

Har ikke sett noen test enda nei. Jeg har F&B, men ligger litt etter i lesinga. Tror jeg har ett blad ulest, og mener det er regntøy som testes der.

Jeg tenkte egentlig å vente bittelitt med å kjøpe vintersko, siden disse små beina vokser så fort. Men jeg ventet jo lenge og vel med å kjøpe "vanlige" sko og sandaler, og en ting er i hvertfall sikkert, barneutstyr blir jammen fort utplukket. De tar ikke inn så rikelig, tydeligvis. Så jeg får se hva jeg gjør.

Først og fremst burde jeg ha rotet meg på salget og kjøpt sandaler i større str. til å bruke inne i barnehagen senere (vet jo at hun kommer til å vokse, og sandaler inne bruker hun jo hele året). Men det er vel lite igjen nå, tenker jeg.

Jeg har heller ikke kommet over noen test på vintersko for i år [8|] Skal drøye litt med å handle inn vintersko....

Men idag har jeg kjøpt et skopar i Viking (gore-tex) som går littegrann oppover ankelen til kr.499,- i str 25!!!!!! (Jeg kjenner ingen barn som bruker så stor str i sko i den alderen snuppa er i [&:]) I tillegg så kjøpte min mor et skopar i Geox i str.24 til kr.400,- (før 600,-). Og i forrige uke kjøpte jeg Ecco-sandaler til halv pris i str.24, som snuppa bruker inne i barnehagen.
........jeg hadde egentlig håpet at Ecco-sandalene og Ecco-skoene med knyting (som ble kjøpt i vår) skulle holde til vinteren nærmet seg, men nei. Snuppa vokser bra fort [8|][;)]

Det er f.eks. Ecco-sandaler i neste str. jeg tenker på, for de hun har nå sitter så fint på foten, hun elsker å ha dem på også. Og halv pris er også det jeg tenker på!

Jeg har ikke begynt å tenkt på vintersko enda. Jeg har planlagt å kjøpe et par overgangsko til han. Han har puma sko nå som jeg regner med snart blir for kalde, og at det blir for varmt med vintersko. Jeg kommer til å kjøpe han nye nesna lobber om han ikke passer de han allerede har.

ORIGINAL: Ihne

ORIGINAL: Greit!

Jeg har heller ikke kommet over noen test på vintersko for i år [8|] Skal drøye litt med å handle inn vintersko....

Men idag har jeg kjøpt et skopar i Viking (gore-tex) som går littegrann oppover ankelen til kr.499,- i str 25!!!!!! (Jeg kjenner ingen barn som bruker så stor str i sko i den alderen snuppa er i [&:]) I tillegg så kjøpte min mor et skopar i Geox i str.24 til kr.400,- (før 600,-). Og i forrige uke kjøpte jeg Ecco-sandaler til halv pris i str.24, som snuppa bruker inne i barnehagen.
........jeg hadde egentlig håpet at Ecco-sandalene og Ecco-skoene med knyting (som ble kjøpt i vår) skulle holde til vinteren nærmet seg, men nei. Snuppa vokser bra fort [8|][;)]

Storebror brukte str 25 ifjor vinter[;)] (da var jo han like gammel som barna våre nå). Men han er gutt da[8D]

Det har ikke vært noen test i F&B ennå med vintersko, tar nok en stund føre det kommer ennå.
Sist gang testet de regntøy.

Jeg har ennå ikke tenkt på vintersko ennå, synes det er litt tidlig ennå.

Cherox skal ihvertfall kjøpes inn her, de er veldig kjekke!!![:)]

Det du sier er at de trenger cherox selv om de har gore-tex støvler? Er det til ekstra våte vinterdager det da eller?

Har ikke sett noen tester enda nei,,Kommer vel i sept-okt!! Har kjøpt til Eline. Husker ikke merke...Str 21![:D][:D] Samme som storebror har i blå/turkis! Eline fikk røde da![:)]

ORIGINAL: Glad70

ORIGINAL: Greit!

Storebror brukte str 25 ifjor vinter[;)] (da var jo han like gammel som barna våre nå). Men han er gutt da[8D]

Det har ikke vært noen test i F&B ennå med vintersko, tar nok en stund føre det kommer ennå.
Sist gang testet de regntøy.

Jeg har ennå ikke tenkt på vintersko ennå, synes det er litt tidlig ennå.

Cherox skal ihvertfall kjøpes inn her, de er veldig kjekke!!![:)]

Det du sier er at de trenger cherox selv om de har gore-tex støvler? Er det til ekstra våte vinterdager det da eller?

Nei man må ikke ha det i tillegg. Men jeg vil ha det.[:)]
For de er veldig kjekke å bare tre på beina, og er helt vanntette i slaps.

Gore-tex er jo vanntette de også, men de trekker jo til seg litt vann, og blir våte. Hadde det til storebror ifjor, og han "plumpa" i vanndam flere ganger uten å bli våt. Så de er nok like fine som cherox.

Men skal man ut en kjapp tur el no, så er cherox veldig lett å bare tre på beina.[:D]

Kanskje kjøpe et par Cherox å ha hjemme da, så kan de slite med de andre i barnehagen![;)] 

Får se hva vi gjør. Cherox er vel ikke så veldig dyrt heller? Tror ikke jeg kommer til å kjøpe gore-tex støvler både til barnehagen og hjemme. Ehh, nå tenker jeg visst litt feil også, for snart kan hun jo gå, og da trenger hun jo noe på beina på vei til og fra barnehagen også!

Har et par gore-tex støvler selv også. Bruker dem ikke så ofte da, for de er jo ikke akkurat stilige... men gud hvor varme, tørre og gode de er når det er kaldt eller vått. Brukte dem av og til på trilleturer i vinter, og de blir fine å ha når jeg skal ut og leke med Isabelle til vinteren.

Da blir det vel kanskje et par ja. Man får dem i rosa også???

Da jeg var barn var jo Cherox sånne brune stygge... Regner med de ser litt annerledes ut nå (tror jeg har sett dem).

Det er jo det...[&o]

Så Cherox'n kuul ut når du var barn eller?

ORIGINAL: Pinky and the Brain

Ai ai ai, følte jeg nettopp stressa med sommerklær .. [8|]

Når du nevner det så... Og alt er ikke brukt engang...

den kan jeg signere.. nesten litt trist!! men T-skjortene skal jeg nok klare og bruke likevel[;)]

hehe husker jeg og hadde Cherox.. tror jeg hadde blå.
kommer sikkert og til å ha det i tillegg.

eneste vi har hengende i bhg er regntøy og støvler. ellers har han med alt hver dag i sekken sin. gidder ikke ha dobbelt når han går kun 2 dager.

ORIGINAL: pupple

den kan jeg signere.. nesten litt trist!! men T-skjortene skal jeg nok klare og bruke likevel[;)]

hehe husker jeg og hadde Cherox.. tror jeg hadde blå.
kommer sikkert og til å ha det i tillegg.

eneste vi har hengende i bhg er regntøy og støvler. ellers har han med alt hver dag i sekken sin. gidder ikke ha dobbelt når han går kun 2 dager.

huff, trist at sommeren er på hell, tida går alt for fort.

Back
Topp