Vintersko

Lillebolle02

Betatt av forumet
hvilken anbefaler dere? Er ikke ute etter cherrox men skikkelige vintersko, som de små ikke blir blaut av og som holder på varmen. Har holdt på å kikket litt, men er så utrolig mye å velge i.

hvilken anbefaler dere? Er ikke ute etter cherrox men skikkelige vintersko, som de små ikke blir blaut av og som holder på varmen. Har holdt på å kikket litt, men er så utrolig mye å velge i.
Anbefaler å prøve. For mine unger passer i alle fall ikke i alle sko. Men god erfaring med Viking.

Når de var små brukte de en del superfit.

Vil i likhet med Sara anbefale deg å ta med barnet til skobutikken å prøve. Har også god erfaring med viking

Vi har brukt viking og kuoma.

Viking :) Dårlig erfaring med Superfit (ble kald).

Vi bruker kun Viking. :)

Ecco bruker jeg og mannen. Ungenes føtter passer ikke nedi. Derav prøve.

Men viking er et ganske safe bet for våre unger fra de blir noen år. De første årene litt mer variert.

Her bruker eldste på 6 viking, da de passer best til hennes føtter. Og aldri vært våt i de.

Og minste bruker ecco, for de passer best til han. Aldri blitt våt han heller :)

Så som de andre sier, ta med i butikken og prøv :)

Anbefaler virkelig å prøve skoene på barnet [emoji6]
Men kan jo si litt om hva vi ser etter i skoene vi kjøper, så kanskje det blir lettere?
Dette gjelder en på 2,5 år:
-høyt skaft
-lette i vekt
-gummisåle med godt grep (er ofte litt speik her)
-borrelås (kler på seg selv)
-kan impregneres
-løs såle inni
-at de puster

Vi ender stor sett opp med Superfit, forrige vinter hadde vi modellen culusuk GTX.

Viking windchill gore tex, har hørt mye bra om de :) På tilbud på footway nå:thumleft

Brukt Sorell, viking oog Duckboots Fornøyd med alle tre! Sistenevnte er knallgode! Tåler ned til -14*C, med en tynn ullsokk er de like gode ved kulde som ved sørpe og våt snø! Love it!

Kuoma har vi hatt som midtvintersko, og DockBoots ellers, fornøyd med begge[emoji5]

Kommer ann på alderen. Når de mindre brukte jeg superfit og på de eldre fra 3 år og oppover har jeg brukt viking som vintersko. Det har jeg gjort med min sønn.

Back
Topp