Vintersko

Mammatil3skatter

Forelsket i forumet
Hvilke vintersko anbefaler dere til barna? De blir 3 og 5 i vinter. Vi har tidligere hatt dock boots og goretex superfit husky? vintersko, men lurer på å prøve noe nytt i år. Tips/anbefalinger? Det kan til tider være ganske vått her på vinteren, så må ha noen som tåler litt sørpe.

Er mest fornøyd med viking.

Vi har brukt viking i alle år, de tester bra og sitter godt på foten hennes. I fjor brukte vi sorel. Jeg elsker mine, men vesla brukte helst sherrox uten at jeg vet hvorfor. De gangene hun brukte sorelskoene glemte hun å stramme båndet og trekke over utebuksa, lite surrehue hun der.

Kavat

Viking holder mål men de blir fort kalde i de uten ullsåle. Er veldig glad i skinn/lær sko med ullfor. Brukt kavat sine en del når de var små :)
Nå skal han på 7,5 år få teste ut hummel sine vintersko. Blir viking eller noe lignende til turdager, men er veldig spent på å sammenligne de to. Vet ikke hvor gamle de er når de begynner å protestere på hva de har på seg, men fikk klar beskjed om at utedress utgår :p

Viking holder mål men de blir fort kalde i de uten ullsåle. Er veldig glad i skinn/lær sko med ullfor. Brukt kavat sine en del når de var små :)
Nå skal han på 7,5 år få teste ut hummel sine vintersko. Blir viking eller noe lignende til turdager, men er veldig spent på å sammenligne de to. Vet ikke hvor gamle de er når de begynner å protestere på hva de har på seg, men fikk klar beskjed om at utedress utgår :p
Min begynte da han var 5 år ;)

Back
Topp