Vintersko

Violetti

Forelsket i forumet
Septembermødre <3
Hva slags vintersko har dere?
Mini er ikke i barnehagen og har ikke hatt bruk for sikkelige utesko før nå. Kjøpte noe billig sko som verken holder seg tett eller varm i snø og slaps, så her må vi ha sikkelige saker :p
 
Her er det ikke bruk for sko helt enda, men hun har såvidt begynt å "moonwalke" uten å holde seg så går nok unna :p

Jeg har fått anbefalt noen fra Viking som jeg vurderer :)
 
Vi har Kavat. Enkle å ta på og av, og skal visstnok være av de varmeste skoene. Hender hun har vært litt kjølig på tærne når vi har vært ute/hentet henne ute i barnehagen, men aldri iskald. (da er hendene et helt annet kapittel... finner ingen votter som holder henne varm på fingrene :()
 
Vi har Kavat og Bisgaard tex. Fornøyd med begge to. Holder føttene varme og tørre :)
 
Vi har Kavat. Enkle å ta på og av, og skal visstnok være av de varmeste skoene. Hender hun har vært litt kjølig på tærne når vi har vært ute/hentet henne ute i barnehagen, men aldri iskald. (da er hendene et helt annet kapittel... finner ingen votter som holder henne varm på fingrene :()

Har du prøvd hjemmestrikka votter under vindtette votter?
Her hadde hun hjemmestrikka votter og vindtett utenpå ute da det var -7 og var ikke kald da hun kom inn.
 
Vi har vært fornøyd med noen vi fant på salg på barnas hus, med goretex :) finner ikke noe merke på de
 
Kjøpte viking sine goretex som har vært best i test et år på halv pris nå på skoringen vi å :)
Har hatt skofus sine men de ble fort for små :p
 
Har viking, veldig fornøyd! Holdt seg varm hele vinteren. Kjøpte friends på obs som ekstrasko, de ble han kald med.
 
Har Didriksons votter, de er veldig gode! Ikke blitt kald med dem :) synes de er bedre enn reima feks m.
 
Apropo sko, det er jo sååå mye fint å få tak i! Jeg har lyst på 100 par til våren og sommeren :p aner ikke hva jeg skal velge! Han er jo ikke så stor, så synes mange startersko er veldig fine, men vil også ha noen litt kulere joggesko :p
 
Back
Topp