vintersko

Kakemonsen

Flørter med forumet
hei snuppa her her begynner hos dagmammaen sin her i nov men mammaen lurer på hvilke vinter sko hun skal kjøpe:/ 
 
hvis hun går trenger hun jo sko, men hvis ikke så er det fint med sånne "vottesko". skoene bør jo være gode og varme, f.eks. ecco eller gore-tex, eller skofus.
 
vottesko dersom hun ikke går enda.. de første skoene har jo ofte en del kriterier, men nå som det blir vinter er det jo veldig viktig at det er gode varme sko.
 
Lillegutt her har akkurat begynt i barnehage og jeg lurte på det samme selv. (Han går ikke enda) Har forhørt meg mye rundt og de fleste anbefaler Viking Gore-Tex vinterstøvel, så vi kjøpte det. Barnehageansatte rundt omkring som jeg snakket med anbefalte også helt klart disse. 
 


Nitho skrev:
Lillegutt her har akkurat begynt i barnehage og jeg lurte på det samme selv. (Han går ikke enda) Har forhørt meg mye rundt og de fleste anbefaler Viking Gore-Tex vinterstøvel, så vi kjøpte det. Barnehageansatte rundt omkring som jeg snakket med anbefalte også helt klart disse. 

Vi har vanntette Ponny-gortex vintersko, siden han går og gummistøvler til bhg-bruk

 
Viljar bruker enda reimasokkene. Han nekter å gå med sko på. Han setter seg bare ned på rumpa og prøver dra skoene av. jeg har kjøpt de letteste, mykeste skoene jeg fant. men hjelper lite :/
 
Vi har disse skoene til Fillip. Vi er kjempefornøyde. Han er alltid varm på beina når han har brukt dem.
 
Back
Topp