Vintersko

soffy81

Elsker forumet
Tips anyone?
Hva kjøper dere til deres små????

Oi... Har ikke tenkt så langt ennå. Dvs, har begynt å tenke på det og diskutert litt med min kjære, men har ikke konkludert med noe ennå. Vet bare at vi må finne sko som er vanntette, slitesterke og i riktig størrelse. De vokser jo fort i føttene, så må nesten se an når det nærmer seg litt mer aktuelt.

lurer jeg også på..og om e får vintersko til ho..hehe..men viktig at  di siter godt på benne ja..

men man kan gå opp 2str i sko..jeg fikk beskjed om det når jeg var å måle beine ho sis på sko butiken i sommer men siden minste støvlene var 19 så fikk ho ikke støvler siden bene var 16str
som ho sa di vokser fort i beina ofte og bedre innvistere i gode sko og pute såle i..har såle i leanna sine støvler nå i e 2 nr forstore men siter godt på beine ho sis..tyke såler har e i

Vurderer Kavat Defender, hørt masse bra om de.. Men egentlig også Ecco Og viking og.. Tror jeg skal ta han med i butikken å prøve, siden de alle går for å være varme og gode sko er det vel bare å velge den som sitter best på foten

Ecco eller Superfit sine, uten tvil, hvert år!
De er gode, varme, foret, tørre og ikke minst lette på beina til de små...

Ecco sine kjøper vi hvert år. Finnes ikke bedre. *basta*

Sorel kanskje :-)

Back
Topp