Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: ~Fruen~
ta ut sålen og mål den. Om foten til ungen er 13 cm er ca14,5cm passe. Må ha litt å vokse i
ORIGINAL: *MammanTilTrym*
ta ut sålen og mål den. Om foten til ungen er 13 cm er ca14,5cm passe. Må ha litt å vokse i
Ok..
Han bruker 23 i høstskoa (Timberland) nå og bruker ulvangsokker og det passer..
Det kan jo hende de er litt annerledes i str, altså viking. Det er vel forkjell på skoa
ORIGINAL: charlieb
tror ikke de vil bli for stor, Maria hadde de ifjor,og da hadde hun iallefall en størrelse større viss ikke det var 2.
Men må si at eg ikke var så veldig fornøyd med de,og de var jo ganske dyr,så hadde forventet litt mer av de. Ble veldig fort våt i de,selv om vi impregnerte de.
ORIGINAL: *MammanTilTrym*
Ok..
Han bruker 23 i høstskoa (Timberland) nå og bruker ulvangsokker og det passer..
Det kan jo hende de er litt annerledes i str, altså viking. Det er vel forkjell på skoa
ja det er stor forskjell på skoa. Men en sier at det skal være 1-1,5cm større enn det foten er. Så på vintersko har jeg ikke villet hatt de mindre enn 1,5cm større.
ORIGINAL: Mayen82
hvis eg var deg ville eg kjøpt plus12, da vet du om skoen passer til en hver tid... koster 200 inkl porto, men de fleste har for små sko på ungen..
http://www.barnefotter.com/index.php?page=plus12_3
Bare 40% har fremdeles sunne føtter når de er voksneBarneføtter vokser i et voldsomt tempo!
- Hovedgrunn: Barneføtter befinner seg for det meste i for små sko.
- Resultatet kan være smerter, dårlig blodgjennomstrømning og nedsatt bevegelighet
Forskningsresultater viser at:
- Over fem år ”vandrer” føttene faktisk 14 skostørrelser!
- 69 prosent av barna brukte for små (korte) utesko, 88 prosent for små (korte) innesko
- Kun 3 prosent av barneskoene var angitt med korrekt størrelse
eg har merke STOR forskjell i strl fra merke til merke!