Vintersko - Viking eller Gore-tex?

*Vintermamma*

Forelsket i forumet
Hva anbefaler dere???

Hahaha..mente å skrive Viking eller Ecco!!!

Gore-tex er vel bare navnet på materialet som blir brukt i mange slags sko, også i Viking sko trodde jeg da?
Selv kjøpte vi Ecco (m/Gore-tex ;-)) vinterstøvler til storebror i år. 

Hvorfor ikke bare sette sammen de to ordene, så har du en sko som allerede finnes?

Vi har Viking Gore tex til lillegutt her.

Småen her har Viking Gore-Tex..

*Smula* skrev:
Småen her har Viking Gore-Tex..

her har barna viking gore-tex sko.

Mener du egentlig viking vs. ecco?(som begge har gore-tex) Jeg har hatt begge, og vil uten tvil anbefale viking gore-tex! :)

LilleS skrev:
Mener du egentlig viking vs. ecco?(som begge har gore-tex) Jeg har hatt begge, og vil uten tvil anbefale viking gore-tex! :)

Jeg må bare si da at de to merkene er jo vidt forskjellig med tanke på form og hvilke føtter de passer til. Det beste er å prøve de på foten. Ecco og viking er nok like bra, men forskjellige passform på de. Vi har Viking gore-tex fordi han har ganske store føtter:)

MissWixen skrev:

LilleS skrev:

Jeg må bare si da at de to merkene er jo vidt forskjellig med tanke på form og hvilke føtter de passer til. Det beste er å prøve de på foten. Ecco og viking er nok like bra, men forskjellige passform på de. Vi har Viking gore-tex fordi han har ganske store føtter:)

Det der med passform er jeg enig i, men jeg anbefaler viking fremfor ecco fordi jeg syns de holder varmen bedre. Og de er alltid tørre. Jeg hadde 3 par ecco i fjor med reklamasjonsfeil. Alle trakk inn vann (de var ulike modeller og ikke fra samme butikk).

Jeg har kjøpt Ecco i år, og det ble første og siste gangen. Snakket med flere skobutikker i dag, og alle var enige om at Viking var bedre på barnefoten, bedre såle og beholder formen bedre. 

Kriswizz skrev:
Gore-tex er vel bare navnet på materialet som blir brukt i mange slags sko, også i Viking sko trodde jeg da?
Selv kjøpte vi Ecco (m/Gore-tex ;-)) vinterstøvler til storebror i år. 

Jepp.

Viking er jo skomerket.
Mens Gore tex er vel den membranen i skoene.

viking har da gor-tex... her i huset er vi veldig fornøyd med viking!

viking har da gor-tex... her i huset er vi veldig fornøyd med viking!

vi har kjøpt geox i år vi.. for han ville ha "skoene som puster"...

så får vi håpe de er gode :)

Dollface skrev:
vi har kjøpt geox i år vi.. for han ville ha "skoene som puster"...

så får vi håpe de er gode :)

de får vi mye klager på.... :/
Men så er det et par stk som er superfornøyde da!

Back
Topp