vintersko til maibarma??

sjura85

Betatt av forumet
ja nå begynner vinterskoene å komme i butikkene..kjøpte i dag cherrox på tilbud til 199; på coop extra,disse er vel greie å bruke??kjøpte str 22,men di virka litt stor,har ikke prøvd di på enda....

hvordan sko kjøper dere og hva er best syns dere??

har prøvd mye forskjellig oppøve årene, og eg går for cherrox for det er det eneste som holde tett.-..
men vente et år før eg komme til å kjøpe slike til henne.
har noen vinter støvletter fra de 2 andre som er lite brukt, så håpe hu passe de:)

Kjøpte et par (gore tex) høstsko fra Ecco - vinterskoene er alt for varme nå!

Vi får heller kjøpe vintersko når det blir litt kaldere..

Vi har kjøpt Viking goretex høstsko nå. Til vinteren blir det nok noe av det samme, bare vintermodellen. Cherrox kjøper vi nok også, for de er geniale i slapsevær som vi ofte har her i sør. Men til vanlig vintervær duger ikke Cherrox noe særlig. Kalde er de også, og klumpete. Goretex-sko holder tett om man imprignerer dem ofte.

Kom over ecco goretex vintersko på halv pris her( bare fordi det er fjorårets modell) og kjøpte de så han skal ha til vinteren. Nå har vi et par puma goretex sko til å ha fram til vinteren kommer snikende...

Vi har kjøpt rosa timberland høst sko til snuppa, kommer nok ikke til å kjøpe vintersko ennå, vet ikke hvilken str ho kommer til å bruke til vinteren heller.

hva må en gi for disse ecco goretex skoene? [8|] har ikke fått sust meg ut og sett ennå[:-]

ORIGINAL: Streetglowww

hva må en gi for disse ecco goretex skoene? [8|] har ikke fått sust meg ut og sett ennå[:-]

Betalte 699,- for paret vårt. Samme pris på høst skoene fra f.eks Timberland og Viking også (men sjekket bare i den ene butikken, Skoby, da)!

Vi har ikke kjøpt høstsko eller vintersko enda, det er så lite utvalg i butikkene her. [:'(]

Noen som vet om nettbutikker som selger Ecco, Viking, Timberland osv?

ORIGINAL: Renate Røverdatter

Her på sørlandet er det ikke nødvendig med vintersko enda. Vi har kjøpt Timberland Gore Tex høstsko.

Ikke her heller - og det var ganske stor forskjell på høst og vintersko! De var jo foret og greier..

Jeg syns Timberland sine var finest, men de ble alt for tunge for snuppa vår

vi har kjøpt viking gore tex høstsko.. tar vinter skoa om noen mndr..

ORIGINAL: trudepude_

Kjøpte et par (gore tex) høstsko fra Ecco - vinterskoene er alt for varme nå!

Vi får heller kjøpe vintersko når det blir litt kaldere..

Disse har vi kjøpt også:)
Herlige sko som er meget god på foten til snuppa!

Men etter kun 3 uker nå ser jeg at jeg burde kjøpt en str større... er så ergelig!!!

Ingen andre som har jente med liten fot som er interessert i å kjøpe i str 20???, så kunne jeg fått tak i str 21 istede for!

Back
Topp