Vintersko til 1åring

Lillevesen246

Gift med forumet
Novembergull 2017
Juligull2021
Hu lærte å gå for ett par månder siden. Men er ikke stødig ute med masse klær på. Ønsker derfor ett par sko som kan brukes når hu ikke sitter i vogna når vi er ute, inne på senter osv. Ikke til bruk i dyp snø og barnehagen, det blir litt senere i vinter :)
Noen som har erfaring og tips? :)

Kommer litt an på hvordan foten hennes er. Men personlig liker jeg skinnsko med ullfôr.
Liker Bisgaard, Arauto Rap og Angulus. Kavat har også noen modeller, men noen som jeg oppover som alt for stive og tunge for små føtter

Kommer litt an på hvordan foten hennes er. Men personlig liker jeg skinnsko med ullfôr.
Liker Bisgaard, Arauto Rap og Angulus. Kavat har også noen modeller, men noen som jeg oppover som alt for stive og tunge for små føtter

Bisgaard og angulus syns jeg blir for dyre :/ kavat er ikke så mye bedre, det har jeg sett på vinterskoene, men virker jo veldig stive :/
Har nå sett på ecco, og lurer på om jeg sal gå for ett par uten for, for så å bruke ekstr ullsokker i. Skoene kommer ikke til å bli mye brukt, men tenker det er for å få muligheten til å ut av vogna når vi er ute/på senter :)

Bisgaard og angulus syns jeg blir for dyre :/ kavat er ikke så mye bedre, det har jeg sett på vinterskoene, men virker jo veldig stive :/
Har nå sett på ecco, og lurer på om jeg sal gå for ett par uten for, for så å bruke ekstr ullsokker i. Skoene kommer ikke til å bli mye brukt, men tenker det er for å få muligheten til å ut av vogna når vi er ute/på senter :)
Det er jo smak og behag.
Men vi er godt fornøyde med ecco også, gode sko, som ikke er stive.

Ponny sko synes vi har vært gode :)

Eller heter Ponni kanskje :p

Kivat Edsbo (?) kjøpte jeg til min lillesøster og de passet utmerket til det formålet. Kjøpt et par til Leah som jeg gleder meg til å bruke neste høst :)

Vi har bare hat vintersko fra Kavat, Bisgaard og Angulus. God og varme vintersko+ stiv helkappe.

Back
Topp