Vintersko og vinterdress

blomsteri

Andre møte med forumet
Er så usikker på hvilken dress og sko jeg skal kjøpe til jenta mi (akkurat fylt 3 år). Må være varme og gode, her er det kaldt om vinteren.

Har du noe å anbefale?

Her bruker gutten min på 2år, reima vinterdress og Ponny vintersko [:)]

Her går det i Reima tec dress, og Ecco sine gore-tex vintersko[:D] Kjempefornøyd!

i år har jeg kjøpt friensddressen på obs...har ikke prøvd den før,men den kom best ut i test ihvertfall...

så har jeg kjøpt sorell vintersko. disse er jeg også veldig spent på,men de ansatte i barnehagen mener de er veldig gode...

Erik har Helly Hansen-dress og så har jeg besilt Barn og Leker sin barnehagepakke for å ha en ekstradress [:)]

På beina hadde han i dag Viking Goretex vintersko og så har han Sorel vinterstøvler og Viking Thermostøvler [:)]

Noen vintersko som virkelig er varme er Kavat! De kan man bruke hele vinteren for de er så varme og gode[:D]

mine er 1 og 3,5 år. Begge har reima dress og ecco vintersko[:)]

Vi har Reima dress og Superfit Gore-tex sko![:)]

Du kan også sjekke ut Troll dressen, den er god og varm[:D]

Min 4-åring skal ha reima dress og Sorel-sko i allefall, det holder henne varm t.o.m når vi er på scootertur på fjellet (og da ligger tempen på ca 20 minus ute)

ORIGINAL: shiby

Her bruker gutten min på 2år, reima vinterdress og Ponny vintersko [:)]

signerer:o)

Snuppa her bruker Reima-tec vinterdress[:D]
Så tror jeg at vi skal kjøpe Kavat vintersko til henne,har hørt at de er veldig gode og varme.. De har ull inni.

ORIGINAL: Fridasinmamma

Noen vintersko som virkelig er varme er Kavat! De kan man bruke hele vinteren for de er så varme og gode[:D]

Får jeg lov til å spørre hvor man får tak i disse?[:)]

ORIGINAL: Svimegurine

ORIGINAL: Fridasinmamma

Får jeg lov til å spørre hvor man får tak i disse?[:)]

Skoringen her i byen selger i allefall kavat.

3 åringen min har fått reima dress, og viking og skofus sko..
Kjøpte 104 i reimadressen men den svømmer han jo i, så han får bruke reflexdressen fra i fjor og den 2 delte skogstaddressen..

Har vinterdressen fra Lindex, tror den heter flust eller noe sånt. Den kom ganske bra ut i testen også. Flaks for oss, kjøpte den før testen ble gjort [:D]

Ellers kan jeg anbefale Rådis sko som selges i "Din Sko" butikker. Samme konseptet som KavaT sko har, like varme også, til ett par hundrelapper mindre.

Back
Topp