Vintersko med goretex til barn.. Anbefalinger?

Ønskebarnnr2

Gift med forumet
Trenger tips til Goretex vintersko til barn som skal brukes i barnehagen og må være gode å varme, og vanntette.

Hvilke vintersko har dere til deres barn?

ville prøvd forskjellige jeg for å finne den som passer
Ecco er for smale føtter
viking for litt bredere
kavat for de med høy rist

Vi har viking toasty, Bisgaard, Angulus og Rap.
Alle med tex/Goretex.
Alle skoene er med ullfôr. Skinn på alle untatt viking, som er syntetisk utenpå.

Trenger tips til Goretex vintersko til barn som skal brukes i barnehagen og må være gode å varme, og vanntette.

Hvilke vintersko har dere til deres barn?

Du burde prøve på foten.
Vi er veldig fornøyd med Superfit, men de er smale.
Viking er brede og passer ikke jenta mi.

I år har vi kjøpt timberland chillberg 2-strap gtx. Snuppa skryter fælt av de om at de er sååå gode :p gleder seg nesten til å ta de på. Og så synes jeg de faktisk de er det vinnerparet som har sittet best på foten. Ser ikke sånn tung og massiv ut :)

Eldste har stort sett hatt viking. Hadde superfit i fjor, men de støttet ikke nok følte jeg. Fått viking igjen i år.

Frøkna har hatt litt mer variert. Ponny, superfit blant annet. Hun får også viking i år.

ville prøvd forskjellige jeg for å finne den som passer
Ecco er for smale føtter
viking for litt bredere
kavat for de med høy rist

Godt oppsummert[emoji23] skal virkelig ha det i hodet når vi skal handle sko i helgen[emoji5]

Viking skal være bra. Men mine har Superfit og Timberland :) Begge de skal også være bra. Men har tidligere vært veldig fornøyd med Viking, bare synd de ikke har så fine farger (enten sort med oransje, blått eller standard lillafarge)

Viking skal være bra. Men mine har Superfit og Timberland :) Begge de skal også være bra. Men har tidligere vært veldig fornøyd med Viking, bare synd de ikke har så fine farger (enten sort med oransje, blått eller standard lillafarge)
superfit er gode

Det kommer veldig an på foten. Gutten vår har brede føtter og setter jeg foten hans oppå sålen til Superfit så er foten langt utenfor kanten på sidene. Der er det bare Viking som passer. Ecco, viking og superfit har vi ellers gode erfaringer med, men lurt å prøve på før man handler :)

Back
Topp