Vintersko. Hva er de beste skoene nå?

Mamma til 3 :)

Forelsket i forumet
skulle hatt vintersko til snuppa.. hun må ha str 22. Men blir ikke helt enig med meg selv om hva som blir de beste skoene..
heller litt mot kavat voxna/evt yxhult. Men er ikke helt oppdatert på den fronten enda. Noen som har lest seg opp? Her er det som regel en del sørpeføre.
Blir takknemlig for svar:)
 
Smak og behag hva man liker ;)
Vi liker Bisgaard, Angulus og Viking Toasty best.
Disse har vi gode erfaringer med. Alle er er fôret med ull og har tex/Goretex. Angulus og Bisgaard har skinn.
Kavat er vi også godt fornøyde med, yxhult, er den stiveste og klumpete skoen jeg har hvert borti. Kavat Töre EP og Oden EP er modeller jeg heller ville sett på. Oden liker vi godt og Töre lurer vi på i år. Vi har prøvd og kjent på de og de er en helt annen type sko enn Yxhult. Men igjen, smak og behag ;)
Og til sørpeføre hadde jeg nok hatt et par støvler i tillegg. Liker godt støvler med ullfôr. Vi bruker Bisgaard, men Kavat sine er også gode.
 
Kjøper alltid viking vintersko. Synes de er best.
 
Mine gutter har brede ben med høy vrist, Viking er perfekt for de. :)
 
skulle hatt vintersko til snuppa.. hun må ha str 22. Men blir ikke helt enig med meg selv om hva som blir de beste skoene..
heller litt mot kavat voxna/evt yxhult. Men er ikke helt oppdatert på den fronten enda. Noen som har lest seg opp? Her er det som regel en del sørpeføre.
Blir takknemlig for svar:)
Det kommer jo helt an på hvordan beina hennes er. Så det er nok bare å prøve. Vi endte opp med Bisgaardsko.
 
Jenta her har brukt disse to vintere på rad, super fornøyd med dem! [emoji4]lette og gode å gå med virker det som. IMG_4087.jpg
 
Jeg synes superfit er fine til så små, men de passet ikke på sønnen min sin brede fot, så det kan være lurt å prøve de på bena.. vi endte opp med ponny og var veldig fornøyde :) må kjøpe nye nå og vet ikke helt hva vi går for, men muligens viking..
 
Kjøpte superfit culusuk som var best i test og er veldig fornøyd med dem. Har også Kavat sine støvler med fôr i (gimo) for våtere dager.

Døtrene mine har arvet mine smale føtter og ankler, så for oss er det bare positivt med smale sko
 
Her ble det superfit husky med goretex i str 20. De er knøttsmå og skikkelig søte! Viking begynte på str 23 så de passa ikke, og ecco sine syns jeg var vanskelige å få på, så da ble det superfit her i hus
 
Back
Topp