Vintersko/cherrox til ettåring

Askeladden

Forelsket i forumet
Vårspirene 2021
MayDay2021
Hei!

Har fått beskjed fra BHG om å kjøpe støvler med for til vinteren. Hvilke støvler/cherrox anbefaler dere til en ettåring? Høy vrist og bred fot. Skal også kjøpe et par vintersko, men jeg syntes det er så vanskelig å velge. Noen varme anbefalinger?

Anbefaler kuoma vintersko, varme og lette. Så anbefaler jeg dock boots istedet for cherrox, de er mykere.

Vintersko; Viking og Ponny er stort sett brede og høye over vristen, og passer for det meste fint til barn som fremdeles har den litt lubne runde babyfoten :dummy::dummy1:
"Cherrox"; Viking Thermostøvler eller Slusher thermostøvler, de er lette og fine :happy:

Synes dockboots er veldig glatt under så ville ikke anbefalt det til en 1 åring.. støvler til en så liten er ikke så lett men se til at det er gode spor under i allefall slik at dere slipper Bambi når glatta setter inn..
Viking er brede og gode sko og også de varmeste synes jeg...

Synes dockboots er veldig glatt under så ville ikke anbefalt det til en 1 åring.. støvler til en så liten er ikke så lett men se til at det er gode spor under i allefall slik at dere slipper Bambi når glatta setter inn..
Viking er brede og gode sko og også de varmeste synes jeg...
Åja, jeg glemte å si at Viking er de desidert varmeste :smug:

Til mine gutter med brede føtter og høy vrist har jeg bestandig brukt Viking. Veldig fornøyd med de. :)

Back
Topp