Vintersko bhgbarn 2 år

Zxcv

Flørter med forumet
Junibarna 2015
Da er det på tide å tenke på vintersko til 2 åring. Hvilke anbefaler dere? Leser ut fra tester at superfit culusuk, viking windchill og ecco biom hike kommer godt ut. Noen som har erfaring med disse?

Som kengu sier, prøv på barnet om du ikke har noen preferanser fra før av. Ville gått for samme merke som hen har i overgangssko.
Vi bruker viking toasty i bhg, samt Bisgaard sine :)

Vi bruker Viking i alle sesonger. Både fordi vi er fornøyde med de, men også fordi gutta her har veldig brede føtter med høy vrist, og Viking sitter som støpt på de. :)

Du burde prøve.
Vår erfaring er at vinterskoene til Viking er brede, passer derfor ikke jenta vår.
Superfit er smal og sitter som et skudd her, så det er det vi går for.
Når det gjelder overgangssko passer derimot Viking sine perfekt.

Har hatt Viking vintersko til storebror helt til i fjor (da kjøpte vi Sorel, og det er en klar favoritt når de blir større). Tror aldri jeg har prøvd Ecco eller Superfit vintersko på han en gang, så aldri for meg at jeg skulle få foten hans ned i de skoa, veldig smale. Lilelbror har arvet storebror sine sko men har byttet såle i dem. Men ble nødt til å kjøpe ett par Skofus vintersko i fjor da størrelsene på storebror sine sko ikke samsvarte i det hele tatt med størrelsen lillebror trengte. Var i for seg fornøyd med det merket også.

Har hadde begge ungene superfit i fjor, i år kjøpte vi viking. Storebror har hatt det før, og de passer nok hans fot bedre enn superfit.

Frøkna ser også ut til å passe fint i Viking, men hun passet også superfit.

Du må nok bare prøve forskjellige merker før du kjøper

Største har viking, for de sitter best på henne. Og minsten har Ecco, for de var de som passet best til hans fot :) Fornøyd med begge skoene, men det som passet til den ene passer ikke til den andre. Så ville, som de andre har nevnt, tatt barnet med å prøvd ut litt forskjellig.

Back
Topp