vinterpose

MiaDenPia

Elsker forumet
Hei; Når bytter dere over fra høst til vinterpose til de minste i vogna? (og hva bruker dere evt på høsten frem til vinterposen blir tatt frem igjen)

på forhånd takk

Vi kommer til å ta med voksi posen i bhg nå. Vi brukte buggysnuggle pose frem til for 1mnd siden, da tok vi i bruk dyna.

Vi bytta for 3-4 uker siden. Har vært kaldt her en stund, bytta vel da det ble rundt 10 grader, nå er det nærmere 0.

sydde egen pose av ei dyne og noen meter med stoff..
ligger mange fine oppskrifter på nettet. :)

Vi brukte sommerdyna til Voksi Classic helt til det ble frost på morningen, da bytta vi til termopose.

Dundyna til Classicen sparer vi til det er minusgrader hele dagen hver dag. Nå varierer tempen mellom 0-5+

Bruker fortsatt lammeskinn og dyne, men da ligger han med fleece eller ulldress. Byttet vel over snart, men har vært en 10g her på dagen, og enda varmere i sola, så det har blitt for varmt for pose :-)

Her har vi varme barn, så bruker buggysnuggle evnt med dyne fram til det blir skikkelig kaldt. Voksiposen er så varm at svetten renner på dem hvis de ligger i den før det blir skikkelig kaldt :)

Nå har jeg sportsdel, så har jeg først tatt i bruk vinterpose gidder jeg ikke bytte tilbake når det er varmt en dag. Da har jeg bare mindre klær i elle har den litt åpen. I våres bytta jeg litt på fra dag til dag.

Akkurat bytta til Voksi Urban i barnehagen. Da sover han i ullbody, ullstilongs og en tynn ull balaclava :)

Kommer til å bytte når det blir minus, nå hadde han svettet ihjel i voksiposen. Frem til den tid bruker vi en vind og regntett fleecepose. :)

Vi har voksipose nå, med tynnull ( body og strømpis) på i posen (+lue, votter og sokker).

Back
Topp