Vinterpose til vogn

Lillevesen246

Gift med forumet
Novembergull 2017
Juligull2021
Jeg sotter å prøver å planlegge til mitt kommende vinterbarn, har termin i november, og lurer på om dere har noen tips til en god vognpose?
Bruker man pose, eller bruker noen bare dyne?
Hva er deres erfaringer?
Dette er mitt første barn, så aner veldig lite [emoji85]

Vi har voksi urban og den har fungert veldig bra hos oss [emoji4]

Vi hadde 2 stk voksi city etterhvert sist. En til hjemme og en til vogna i bhg. Gleder meg til å bruke de igjen [emoji4]

Har voksi urban og er fornøyd, men jeg ville også vurdert Easygrow grandma om jeg skulle hatt en ny.

Har voksi urban, og er veldig fornøyd med den :)
Liker veldig godt at hele overdelen kan tas av, veldig greit når man skal inn på senter ol.
Personlig liker jeg best at det er to glidelåser, særlig når dem blir litt større og sitter i vogna ;)

Voksi Urban!! Hadde den til min novembergutt, brukt den denne vinteren også, er helt topp [emoji1303][emoji1303][emoji1303]

Jeg har kun erfaring med voksi classic, men etter å ha jobbet en del i barnehage tidligere i livet var det den jeg valgte å gå for da jeg selv fikk barn.

Voksi City har vi til januarbarn, og er veldig fornøyd. Brukte den i hele vinter, gikk over til dyne når posen ble for varm.

Har brukt voksi classic til mine to:) veldig fornøyd. Ulldyne som brettes over og rundt babyen og knyttes på plass. Godt og varmt:) om våren når det blir for varmt åpner jeg bare opp så de ligger på dyna, og nå om sommeren bruker jeg ikke noe. Finnes sommerdyne også men det har jeg ikke prøvd.

Vi har kjøpt voksi urban. Virker veldig brasp gleder meg til å bruke den til vinteren :)

Jeg sotter å prøver å planlegge til mitt kommende vinterbarn, har termin i november, og lurer på om dere har noen tips til en god vognpose?
Bruker man pose, eller bruker noen bare dyne?
Hva er deres erfaringer?
Dette er mitt første barn, så aner veldig lite [emoji85]

Hva med å spørre Barnas hus om råd?
De har nettmøte i morgen, men du kan allerede nå stille spørsmål nå :)

Trykk her for å komme til nettmøte

Back
Topp