Vinterpose til simovogn. TRenger ditt tips!

StinkiStini

Forumet er livet
Skal kjøpe ny vognpose til Amalie før neste helg.

I fjor hadde vi en voksipose som sviger hadde til yngste onkelen til Amalie, men jeg likte den ikke særlig godt.
Så den skal vi ha i barnehagen tenkte jeg når hun starter der over jul..
Dessuten vil jeg ha en ny en som hun kan ha lenge i vogna si hjemme, en som er lang!
Tror jeg vil ha en med glidelås opp på midten.

Hun er ganske lang og tynn.
Ganske kald av seg.
Vi er glad i lammeskinn.

Har du et tips?
Hvilken pose har du, pris? Og hvor har du kjøpt den?
Gjerne nettbutikker som er kjappe i levering![;)]

Tusen takk for hjelp![:)]

opp

Hva med den posen med bamse inni? Odenwalder tror jeg den heter..
Har selv voksi og skal bruke den til denne babyen også,helt grei for vårt bruk,men litt for stor for bagen..

ORIGINAL: Mamsen til 2..

Har selv voksi og skal bruke den til denne babyen også,helt grei for vårt bruk,men litt for stor for bagen..

Den kom jo så dårlig ut i branntest greiene på tv2hjelperdeg?[&:]

http://www.babycare.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=product_inline&b_id=494014&b_kid=200692

Denne har vi, å jeg er suuperfornøyd[:)]
Snuppa var aaaldri kald i vogna i fjor, gleder meg til å ta den i bruk igjen!

ORIGINAL: Mamsen til 2..

Er jo bare å bygge ut vogna, så blir det masse plass til voksi og hele opplegget..

jeg har en saueskinnspose til Sol Cathrine,bruker den i simo vognen.Går kjempe fint,får nok ikke tak i samme type pose nå hehe siden den jeg har er over 50 år gammel,men den er like god enda=) Bruke den så leng hun får plass,så skal vi kjøpe ny pose så blir det en ny saueskinnspose. Utrolig fornøyd=)

Har en lyse rosa ticket to heaven som jeg skal selge er dun i den fleece på innsiden,hull til seler,antiskli bakpå så den hodler seg på plass i vognen,er 11 cm lang

jeg har simo vogn.
har voksi classisk og er fornøyd med den.
men jeg har også voksi urban og den er super. du investerer i en pose du vet ikke blir for liten.
det er to deler. en kort del som passert il baby og når posen blir liten bytter du bare til den større delen og den er laaang![:D]
bytter ved hjelp av glidlås

http://www.voksi.no/view_product.php?id=23

Vi har Voksi Urban og er superfornøyd med den! [:)]

Back
Topp