Vinterpose til bilstol?

Alk84

Gift med forumet
Nå har jeg bestilt meg vognpose. Nordlys sin :) Denne gangen hadde jeg bestemt meg for at jeg ville ha en med lammeskinn inni, så nå slo jeg til, når kunne få en for 799 i stedet for mye dyrere ;) Vet det er tidlig, men hvis jeg skal vente med sånne ting til baby snart er her, så går prisene på vinterutstyr opp igjen, så slo til jeg :D også tok jeg med et par småting til, så jeg kom rett over 1000, så fikk jeg gratis frakt og :D Tihi :)

MEN!!! jeg finner ikke sånn pose til bilstol noe sted. Har aldri hatt til de to andre, men nå kommer baby så nærme vinter at jeg føler jeg vil ha :) Også er det sistemann, så nå koster jeg på meg litt når jeg først har råd :) Noen som vet hvor man kan kjøpe noe sånt?

Vi fikk en sånn til dåpen forrige gang. Bilstolpose er fantastisk :) Den ble kjøpt i en babybutikk. Tror det var babyshop eller barnas hus.

Søstra mi har en fra Barnashus :) og den er fra merket Voksi! Anbefales! Arver den heldigvis ;)

Jeg bestilte akkurat en fra barnas hus :)

Vi har Voksi Move , som vi kjøpte til storebror. Den var jeg så fornøyd med og gleder meg til å ta den ibruk igjen :)

Får vel kjøpt i de fleste barneutstyrsbutikkene. Også vil jeg tro du får de I flere nettbutikker. Har akkurat sett reklame for de. Mener det var på babybanden.no Men det kan også ha vært Jollyroom.no eller mimmis.no. til 699 tror jeg der var☺

Bilstolpose er i mine øyne et must! :) Har ingen barn fra før (sitter med vår forhåpentligvis første i magen nå), men har jobbet i Barnas Hus i flere år. Reflex Lun-posen er den vi kommer til å kjøpe, utrolig lun, myk og god! I tillegg kan den vaskes og tørketromles siden ullen i bunnen er ferdig krympet, mens Voksi Move må renses.. Tenker det kan være greit med noe man kan hive på vask.. :p

Bilstolpose er i mine øyne et must! :) Har ingen barn fra før (sitter med vår forhåpentligvis første i magen nå), men har jobbet i Barnas Hus i flere år. Reflex Lun-posen er den vi kommer til å kjøpe, utrolig lun, myk og god! I tillegg kan den vaskes og tørketromles siden ullen i bunnen er ferdig krympet, mens Voksi Move må renses.. Tenker det kan være greit med noe man kan hive på vask.. :p

Må voksi move renses? Jeg har nå både vasket og tørketromlet den og den er like fin og god :)

Hvorfor er det viktig med bilpose? Da jeg født for 8 år siden var det ingenting slikt i butikkene. Vi klarte oss fint med tepper (om jeg har forstått hva en bilpose er da) Jeg har termin i oktober og har ikke tenkt å bruke penger på en bilpose. Syns noen tar litt av med handlingen.

Hvorfor er det viktig med bilpose? Da jeg født for 8 år siden var det ingenting slikt i butikkene. Vi klarte oss fint med tepper (om jeg har forstått hva en bilpose er da) Jeg har termin i oktober og har ikke tenkt å bruke penger på en bilpose. Syns noen tar litt av med handlingen.
Det er ikke viktig, men enkelte synes det er lettere enn tepper. Selv synes jeg babyen blir bedre pakket inn, og jeg slipper å ha på h*n for mange lag med klær når vi skal ut å kjøre i bilen på vinteren. Vi har alle forskjellige måter å gjøre ting på :)

Det er ikke viktig, men enkelte synes det er lettere enn tepper. Selv synes jeg babyen blir bedre pakket inn, og jeg slipper å ha på h*n for mange lag med klær når vi skal ut å kjøre i bilen på vinteren. Vi har alle forskjellige måter å gjøre ting på :)

Men biler nå til dags har jo varme?

Men biler nå til dags har jo varme?

Da åpner man bilstolposen når det blir varmt. Jeg har et godt stykke å gå bort til bilen, og så må bilen rekke å bli varm også. Kanskje den må skrapes. :) Er absolutt ikke er must, men kan være veldig kjekk å ha for noen.

Det er veldig mye barneutstyr der ute, og en velger selv hva en vil bruke :)

Ja enig her... Hvor viktig en bilstolpose er er vel opp til hva hver enkelt ser som et behov. Syns ikke det er kjempe viktig, men baby blir mer rustet for kalde vinterdager fram til Evt bilen blir varm. Er ikke alle som kjører ny bil heller. Vi har flere veteranbiler vi også bruker på vinteren på turer og det tar lang tid før disse bilene blir varme. Samt at man ikke skal feste baby med for mye klær under beltene.

Jeg sydde bilstol pose til storebror, han er født i mars måned så den ble egentlig bare brukt den første måneden. Den kommer nok frem igjen i løpet av høsten og tipper den blir brukt mye mer denne gangen :D viss noen er interessert kan jeg se om jeg finner igjen oppskriften :)

Jeg sydde bilstol pose til storebror, han er født i mars måned så den ble egentlig bare brukt den første måneden. Den kommer nok frem igjen i løpet av høsten og tipper den blir brukt mye mer denne gangen :D viss noen er interessert kan jeg se om jeg finner igjen oppskriften :)
JAAA:D

Må voksi move renses? Jeg har nå både vasket og tørketromlet den og den er like fin og god :)
Oi, det var jo bra! Har alltid fått beskjed av leverandør om at den må renses i og med at den har dun i toppen, og derfor må tørketromles, noe som kan gjøre at ullen i bunnen krympes eller toves.. Du tørketromlet kanskje på veldig lav temp, da? :)

Ja takk! :D

Back
Topp