Vinterpose il vogn!

karma1

Betatt av forumet
Jeg har termin 2 mars så håper jo muligens jeg føder i februar.. Lurer på hva dere tenker om vognpose..har såååå lyst på en vinterpose,den er i lammeskinn..men tenker..har jeg virkelig bruk for den ??? Hadde vinterpose med storesøster som er født 21 februar og mener å huske vi brukte den en stund selvom det var deilig vær det året.hva mener dere??? Egentlig vil jeg vel dere skal si jaja selvfølgelig trenger du det.. Hehe :)

Hm, men du må jo uansett ha vinterpose til neste vinter igjen, så hvis du kjøper en nå som du også kan bruke frem til barnet er et år vil jeg jo si at du absolutt har bruk for en :) Vi hadde tenkt å ha dyne og lammeskinn underlag bare) til jeg sjekket ut litt gjennomsnittstemperaturer i mars og la inn i vurderingen st jeg uansett må ha i oktober igjen. Flere bruksdøgn = billigere pose :D

Jeg har termin 2 mars så håper jo muligens jeg føder i februar.. Lurer på hva dere tenker om vognpose..har såååå lyst på en vinterpose,den er i lammeskinn..men tenker..har jeg virkelig bruk for den ??? Hadde vinterpose med storesøster som er født 21 februar og mener å huske vi brukte den en stund selvom det var deilig vær det året.hva mener dere??? Egentlig vil jeg vel dere skal si jaja selvfølgelig trenger du det.. Hehe :)
Sorry, glemte å quote deg når jeg skrev, se over :)

Den vi kjøpte da storesøster var baby, er fortsatt i bruk nå to år etter. Hun bruker den jo som sovepose i barnehagen om vinteren :)

Her vi bor er vi nødt til å ha voksipose. Blir altfor kalt med bare dyne. Er også veldig kjekt å slippe å kle på så masse klær på den lille når man skal gå tur. Hvis man drar inn på kjøpesenteret eller butikker, er det bare å åpne posen og ta av lua istedetfor å kle av masse klær ☺ på jollyroom akkurat nå har de salg på en nordlys pose som skal være veldig bra. 499,- koster den nå☺ har selv voksiposer som er fantastisk, men de var så himla dyr å kjøpe nye, angrer litt pga. Prisen.

Bor i nord, så her er det gjerne kaldt til april/starten på mai. Har akkurat bestilt meg Voksi Urban fra babyshop.no. 40%, så det ble "bare" 1380 kr :-) De har salg på vognposer nå, så der kan man finne mye bra til en billigere penge :-)

Hm, men du må jo uansett ha vinterpose til neste vinter igjen, så hvis du kjøper en nå som du også kan bruke frem til barnet er et år vil jeg jo si at du absolutt har bruk for en :) Vi hadde tenkt å ha dyne og lammeskinn underlag bare) til jeg sjekket ut litt gjennomsnittstemperaturer i mars og la inn i vurderingen st jeg uansett må ha i oktober igjen. Flere bruksdøgn = billigere pose :D
Skulle til å si det samme. En pose med forlenger varer jo til barnet er rundt fire år, påstår de, og du trenger pose til vinteren igjen. Jeg som er barnehagelærer syns det er rart at folk lurer på om de trenger pose i Norge. Klart man gjør det på vinteren :) Om du velger å kjøpe nå eller høsten blir litt ett fett :)

Kjøpt en Nordlys lammeskinnspose, synes den var så fin,også halvpris:) har en troller iglo med forlengerdel etter storesøster ett eller annet sted også men :)

Her er vinterpose ett møst nå på denne tiden... Har termin 1 mars og følger denne babyen søstrenes mønster kommer babyen i februar og vinterposen blir nok brukt i flere mnd her i nord hvertfall :)
Det kan jo være kaldt til ut i mai om man er uheldig :D:p

Jeg har en eldre lammeskinnspose, ville dere kjøpt dunpose i tillegg? Syns liksom at det virker mer praktisk etterhvert som barnet vokser... Er den varmere enn lammeskinnsposen?

Noen som kjenner til nordlys vognpose i dun? Ser de har et knakanes godt tilbud på den, så vurderer å kjøpe.

Vi fikk posen i posten i dag, men vi kjøpte Nordlys lammeskinnspose :) superfin,men ingen erfaring med den enda .

Back
Topp