Vinterlue

Lilleulven

Forumet er livet
VIP
Himmelbarn
Januarlykke 2016
❤ Juliskattene 2018 ❤
Hva slags vinterlue bruker barna deres? 3åringen trenger en varm lue, helst med ull og vindtett. Har sett litt på Kivat sine balaclava, for syns de er så fine. Men blir de litt "barnslige" når barna blir så store som 3-4?

Jeg kjøpte en fra Reflex, synes den funker like bra og var halve prisen. Tror de er på tilbud på Barnas hus nå :)
Nei synes ikke de er for barnslige så lenge de går i bhg :)

Hva slags vinterlue bruker barna deres? 3åringen trenger en varm lue, helst med ull og vindtett. Har sett litt på Kivat sine balaclava, for syns de er så fine. Men blir de litt "barnslige" når barna blir så store som 3-4?
Mi på 6.5 år bruker enda sin [emoji14] Hu var ikke så fan av det da. Men de skulle på speidertur og jeg ville hu skulle være varm og god. Var snø i lufta også den dagen. Var mange andre også som hadde det. Så da gikk alt veldig fint :)

3-4 år er faktisk små barn da ;-)

Men mine eldste, 6 og 8,5 bruker litt av hvert av luer, og er mest glade i fleece, yngstemor på et år har for tiden en lue arvet etter søstra som jeg ikke vet hvor kommer fra, men god er den

Vi har Kivat :) den finnes uten duskene også.
Tror nok vi kommer til å bruke det neste vinter også, da er han 3,5 år

Her bruker vi Kivat. [emoji122]

Min snart 5-åring har balaclava fra Kivat, veldig god til de kaldeste dagene.

Sverger til Kivat gjennom hele barnehageperioden! De beste luene desidert og de holder til flere barn også :)
Min eldste begynte i 1.klasse i høst, da slutta han med Kivatlue. I barnehagen vår så er de mye på tur og da er det praktisk å ha en lue som dekker over både hode og hals.

Jenta mi går i 2. Klasse, og bruker enda både frivillig luer som man drar over hodet og som dekker halsen også, og luer som har stropp under haka. Er kjempeglad for det da, for det er jo de eneste som faktisk dekker ørene hennes. De andre sklir jo opp så ørene er nakne, og buffen sklir ned så halsen blir naken. Var litt redd for at det skulle bli oppfattet som barnslig, siden de fleste barna jeg ser på småskolen bruker vanlige luer, men hun hadde fått høre fra en venninne som var året eldre at hun syns hun var søt i den nye lua si, og det husker hun og syns var fint. [emoji5]

Vi har den til begge barna. Eldste blir 4 til sommeren og yngste er 14 mnd.

Mi er ikke 1 år enda, så vi har brukt lillelam luer og hjemmestrikka. Hu er ikke ute i vinden uansett enda[emoji4]
Neste år blir det nokk en blanding av kviat, lillelam, name it og hjemmestrikka. [emoji4][emoji4]

Vi bruker kivat. Med knyting da.
Har en god tjukk ullhals fra Janus.

Back
Topp