Vinterklær

Jeg har vinterdress fra polarn o pyret og vinterjakke fra miniature.
Hadde samme i fjor også og var veldig fornøyd :)

Hvilken miniature jakke er det du har? Vurderer selv, men er så usikker om det er verdt pengene :p ikke akkurat billig
Jeg hadde den med glidelås i ryggen i fjor og den var jeg veldig fornøyd med :)
I år har jeg kjøpt en som er litt lengre med knapper foran. Ikke fått prøvd den ut enda da. Har brukt vårjakkene også, veldig god kvalitet :)

Kjøpt reima dress og Stormberg dunjakke til vår på 1,5år:)

Vår toåring har ikke fått vinterdress enda. Han har en parkdress fra Stormberg og en litt tykkere (med tynn fleece-på innsiden) fra Reima. Begge er supre til været på østlandet nå. Usikker på hvilken vinterdress vi skal kjøpe til han.

Har playtech jakke og dress. Får brukt det samme som i fjor. Kjøpte i str 92 siden hu var så stor som 1 åring. Men er plutselig en lang men slank 2 åring så vi har akkurat pakket bort str 86.

Vi har en reima tech dress og en Didrikson dress.
Jakke har jeg ikke kjøpt enda, men hun passe de fra i fjor som jeg nå er usikker på hvilket merke er...

Her har vi dress fra Molo og jakke fra Reima.

Her har han en molo dress og en reimatec i overlappende størrelser. De er ikke vinterdresser, men overgangs. Så har jeg nøstebarn sin ullfleecedress under (og eventuelt mere ull under om det blir nødvendig). Gleder meg til å sammenligne molo og reima :)

ImageUploadedByBV Forum1444161461.784503.jpg
Vi skal ha denne dressen, men usikker på hvordan jakke :)

Har en Reimatec dress jeg kjøpte på salg i fjor samt et todelt sett fra Stormberg som hun fikk til jul:-) Blir nok reima i barnehagen, da denne har best vannsøyle og vi bor på det våte vestland;-)

Har en vinterdress fra barnehagepakken til sportmann, en brukt reimatec dress, en jakke fra cubus som ho fikk i julegave i fjor og en brukt reimatec jakke :)

I år skal vi teste vinterdressen til molo, er spent på hvordan den er sammenlignet med reima:)
Og vinterjakker fra hummel og mini a ture fra ifjord :)

Back
Topp