Vinterklær

suprise juni2015

Forelsket i forumet
Er det bare reima som gjelder eller har dere tips til andre rimelige merker som er vel så gode?
Samme gjelder vintersko. 

reima kom dårlig ut i test i år ;)
eg har kjøpt nameit dress som kom ut som nr2 i test t 749kr :o)

troll er gode dresser...kjøpte på salg i vår. tror familiebutikken har tilbud på dem nå

Her har vesla arvet og fått låne en del, så er ikke sikker på om vi kjøper noe i år. Får se hvor godt de dressene holder på varmen. På føttene skal hun ha tjukke ullsokker og stonz.
Jeg aner forøvrig ikke hva slags merke de dressene er. Tror ikke det er noen kjente merker. Det bryr meg egentlig mindre så lenge jenta er varm :)

Har fått anbefalt ene dressen til COOP av to personer uavhengig av hverandre - stormberg er leverandør.

Har kjøpt denne da den var på tilbud, så får vi se utover vinteren hvordan den er.. Om det skulle vise seg at den ikke er det vi såg etter kostet den så pass lite at det går greit å kjøpe en annen.

Eg sverger til Reima tec sine dresser, synes de alltid har vært best. Jeg jobber også i barnehage og merker stoor forskjell på dresser, og synes desidert at reima er de beste. Selv hadde eg hummel til nr 2, (veldig god dress men er samme prisklasse som reima.)og den blir nok brukt som reserve dress til siste mann som også har reima tec....

Ecco sko ble så kalde for min så alle mine 3 har doc boots ;)

Jeg syns ikke merket er så viktig nå som de er så små. Det viktigste er at de er varme og at det er god bevegelsesfrihet. De sliter mer på tøy når de blir større, sånn fra 3 år eller noe, og da kommer jeg nok til å velge Reima. Men enn så lenge blir ikke dressen slitt. Aner ikke hva slags sko jeg skal kjøpe, der er jeg på villspor. Min lille kan ikke gå enda, men det er like før, så han kommer jo til å kunne gå når det er vinter. Så da er det vel dumt med stonz, for det er vel ikke ordentlig såler på de eller?

*Tullingen* skrev:
reima kom dårlig ut i test i år ;)
eg har kjøpt nameit dress som kom ut som nr2 i test t 749kr :o)

Reima kommer best ut i årets test. Name it dressen kommer 3dje dårligst ut i årets test. De testresultatene du har er fjoreårets;)

vi har prøvd norheim vintersko i dag... 500,- og "vanntette" Myke i sålen var dem og. så da sparer vi 200 kr ifht viking play som er 2.valget:)

Jeg bruker ikke Reima, har ikke bare god erfaring med det.

Liam har HH vinterdress i år, den kostet 1000,- vet ikke hvordan den er siden vi ikke har brukt den før, men er jo kjent og bra merke så stoler på at den gjør jobben sin..

har reima tec vinterdress t benjamin  som eg kjøpte av søskenbarnet mitt og vintersko som blei kjøpt på obs v navnet primigi som virke kjempe goe :)

Jeg kjøpte Kaxs vinterdressen til kappahl, den kom på 3 plass etter reima og p.o.p. til en tredjedel av prisen! 524 kr da de hadde 25% på valgfri vare. 
Finner vel fort nok ut om den duger! hehe... Om ikke kjøper vi en annen til bhg, og bruker den hjemme. :)

Fever skrev:
vi har prøvd norheim vintersko i dag... 500,- og "vanntette" Myke i sålen var dem og. så da sparer vi 200 kr ifht viking play som er 2.valget:)

de kjøpte eg nett på tilbud til 199. Kjøpte 2 par men synes ikkje de tålte noge særlig. Ble jo våt i føttene med ei gang jo...

Vi har kjøpt dressen til Reflex. Foreløpig så syns eg den fungerer veldig bra. Jenta e god og varm, og d e d viktigste :) Har kjøpt noen vintersko fra Coop Obs, men føler hun blir litt for kald m de.. Hun e ofte kald på tærne etter en times tid ute :/ Så spørs om eg ikke må kjøpe et annet merke... E ikke noen som tilfeldigvis har et forslag på gode vintersko, som samtidig ikke e altfor dyre?

Back
Topp