vinterklær til gravide

once more

Elsker forumet
Mailykke <3
Vet noen av dere om det er vinterklær til gravide til salgs, og hvor? (helst på nettet)
Jeg tenker da på ullundertøy og en skibukse, som jeg kan bruke når jeg jobber i bhg.
Det blir ofte mellom -30 og - 40 her nemlig.....
(men grensen i bhg å gå ut er -20 tror jeg..:))
 
har du sjekket på ebay? nelly? 
 


LadyOnHeels skrev:
har du sjekket på ebay? nelly? 


nei egentlig ikke :)
tenkte bare på det og spurte først her, har nemlig aldri hørt om det..
men har jo bare bodd i Norge for 3 år.... :)
 
Har samme problem. Jobber også i barnehage. Håper dunjakka mi rekker over magen :) 
 
jeg hadde en boblebukse som var lav i livet og så hadde jeg den åpen med hårstrikk mellom knappen og knappehullet. lånte ei vinterjakke av en kollega som er svært overvektig...

hva med å kjøpe en sånn bobledress på obs, de pleier å koste bare rundt 200kr. sånne røde og blå vettu. 200 er vel ikke mye å bruke for å kjøpe en dress som aldri passer igjen etterpå?
 


krapyle skrev:
-15 er grensen her i Alta


Kan nok hende det er samme her, husker ikke, men vi ser også an hvordan det kjennes ut uten. Hvis det blåser med -15, er det verre en litt sol og -20. :)
 


Mrs Lutz skrev:
jeg hadde en boblebukse som var lav i livet og så hadde jeg den åpen med hårstrikk mellom knappen og knappehullet. lånte ei vinterjakke av en kollega som er svært overvektig...

hva med å kjøpe en sånn bobledress på obs, de pleier å koste bare rundt 200kr. sånne røde og blå vettu. 200 er vel ikke mye å bruke for å kjøpe en dress som aldri passer igjen etterpå?

Tenkte å prøve dette så lenge det varer ja, er jo bare tilkallingsvikar nå, så ikke mye lyst å bruke masse penger.
Dress kan evt og, men vi har ikke sånne store butikker her.

Heldigvis har jeg en didriksons vinterjakke som jeg egentlig kjøpte en str for stor, så haper den varer lenge :)
 
ASOS.com har en egen serie for gravide, masse masse fint - men heller lite barnehageklær... 
Jobber også i barnehage, og satser på at de vanlige klærne passer sånn ca til våren - forhåpentligvis kommer den litt tidlig ;-) Ble ikke noe stor sist, så regner ikke med å bli så mye større denne gangen heller.
 
Fyttigrisen, det var kaldt! Slipper heldigvis å tenke på så varme klær. Håper du finner noe! Sist hadde jeg termin i februar og da frøys jeg i mange måneder :p

Var ikke mye til hjelp, ville bare svare, for det var kaldt!
 


squakky skrev:
Fyttigrisen, det var kaldt! Slipper heldigvis å tenke på så varme klær. Håper du finner noe! Sist hadde jeg termin i februar og da frøys jeg i mange måneder :p

Var ikke mye til hjelp, ville bare svare, for det var kaldt!


hihi, jeg vet..
Har flyttet fra NL til Norges kaldeste bygda tror jeg :)
Her kan det faktisk være ganske kaldt til april/mai, ofte snø på 17. mai!
Så derfor begynte jeg å tenke om det, og også fordi magen har begynt å vokse litt da :)

Jeg prøver hårstrikk i buksa først. og hvis det ser ut at de har litt mer vikarjobb, da kjøper jeg meg kanskje en dress.....
 
Back
Topp