Vinterklær til de små

BareEnMamma

Glad i forumet
*MIA*
Vinter er ikke akkurat det jeg går rundt å tenker på her, men så kom jeg over en søt vi vinterdress som kostet 1/4 av originalpris. Trenger våre små som er født i april vinterdress, regner med at de bare sitter i vognen, men likevel?
Hva tror dere? Skal jeg slå til? Den er i størrelse 74, lille gutten vår er allerede mer enn 66 cm :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg pleide å bruke tykk jakke til storebror og teppe over beina. Har strikket bilstoldress til tulla. Men har arvet en dress i 86 som jeg kommer til å bruke da


Prins 03.03.08 og prinsesse 14.04.14 <3


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg brukte ikke dress til første.Hadde ull body/strømpebukse og ulldress fra Joha.Lå/satt i voksipose og evt ull pledd over der igjen på de kaldeste dagene.


Sent from my iPad using BV Forum
 
skal de ut på vinterstid er vinterdress greit =D Velsa her skal få det =D hu vil nok sette pris på å krabbe rundt i snøen og å kjenne på kulda hu også sånn som resten her ;)
 
Hadde til forrige mann og det var bortkasta :p Nå blir det ull og en bilstoldress :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Hadde til forrige mann og det var bortkasta :p Nå blir det ull og en bilstoldress :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Hvorfor var det bortkasta? :) var dere ikke i snøen? Satt barnet bare i vognen/bilstol?


Fra Tutdelafrut- stolt mamms til ett lillegull
 
Hvorfor var det bortkasta? :) var dere ikke i snøen? Satt barnet bare i vognen/bilstol?


Fra Tutdelafrut- stolt mamms til ett lillegull
Var sykt kaldt hele vinteren og dressen gjorde så han ikke fikk beveget seg noe ;) Han var født i mai, og krabbet ikke rundt før i mars ;)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Bortkasta her og til storebror. Fikk ikke rørt seg og krabbet ikke, født i april. Men har vel den liggende da hvis vi skulle ha behovet :)
 
Tror vi skal ha en aldri så liten dress uansett :) skal få kjenne på snøen, om det kommer noen :p


Fra Tutdelafrut- stolt mamms til ett lillegull
 
Til storesøster brukte/hadde vi ikke vinterdress, så ikke behovet, men hadde en tynn parkdress (vi hadde arvet) vi dro utanpå ullfleecedressen hun hadde, hvis det var så hun skulle ut av vogna og "ned i snøen" en tur da.. Funka fint det ;).. Nå krabba jo ikke hun engang den første vinteren da..

Lillebror har vi kjøpt noen tjukke ull/fleece dresser til, til vognbruk i vinter - tenker også at han skal få softshelldress til våren, men mulig jeg kjøper nå i høst så vi har, og kan dra utanpå i i vinter hvis det blir aktuelt å drive litt i snøen:)..


Jente født juli 2011 ~ Gutt født april 2014 :)
 
Har allerede kjøpt vinterdress :) storesøster e født i mars, og ho hadde vinterdress som ble brukt både str 74, 80 og 86 altså 3. Dresser dn første vinteren. Vi va mye ute med akebrett og på fjellet med snøscooter da :)


Anneke
 
Jeg har kjøpt to:) str 6 og 9 måneder. Den minste er myk og god, for å ha i vogna og i tilfelle han vil ut og se under lengre trilleturer. Den største er mer hardfør og kan brukes til krabbing og uteherjing :)
 
Back
Topp