Vinterklær dame

Lillevesen246

Gift med forumet
Novembergull 2017
Juligull2021
Jeg trenger gode tips.
Jeg mangler gode sko å leke ute i, og utebukse.
Med en datter på 2 år er det på tide å få tak i noen gode uteklær. Noe som helst ikke koster alt for mye, men noe som fint kan brukes i helger.
legg gjerne ved link eller fult navn på ting :) evt om gode tips til en god dress å :)

edit: jeg er ca str 38 på bein, så kan å passe barnestørrelse :p

Har foret utebukse fra Stormberg, sånn med seler, den kostet ikke mye mener jeg å huske. Digg til typ aking og basing og rolige turer ute :)

Stormberg utebukse, Bergans dunjakke og moonboots. Da blir jeg aldri våt og kald.:happy:

Jeg trenger gode tips.
Jeg mangler gode sko å leke ute i, og utebukse.
Med en datter på 2 år er det på tide å få tak i noen gode uteklær. Noe som helst ikke koster alt for mye, men noe som fint kan brukes i helger.
legg gjerne ved link eller fult navn på ting :) evt om gode tips til en god dress å :)

edit: jeg er ca str 38 på bein, så kan å passe barnestørrelse :p
Jeg er også str 38 i bena og bruker skikkelig Viking støvler med Goretex, med borrelås :p, på jobb i barnehage. De koster litt, men mine har holdt meg i flere år nå :)
Måtte opp i størrelse 39, for de er litt små..
https://www.jollyroom.no/barnesko/vintersko-boots/viking-bluster-ii-gtx-vintersko-wine-red

Når det gjelder klær, har du sjekket lokale gjenbruksbutikker? Jeg fant meg nesten ny Stormbergbukse til 150kr, så også en ny dress der, med prislappen på (899) til 150kr, så slike butikker er absolutt verdt en tur.
Jeg har generelt sett utetøy fra Stormberg og er veldig fornøyd med det, bortsett fra at de er ganske lange i beina, spesielt om man må litt opp i størrelse.

Back
Topp