Vinterjakker

Håpefull

Glad i forumet
Bor i nord og det er begynt å bli betydelig kaldere allerede..kan være helt ned til 6 grader på dagtid..

Har lest mye frem og tilbake om disse gravid jakkene. Og "alle" fraråder en i å kjøpe d siden de er så dyre og bare blir brukt i en liten periode.
Jakkene jeg har nå får jeg ikke lukket igjen hvis jeg skal ha noe ullgenser under :/

Jeg kan heller ikke bruke samboers jakker dersom jeg er så lita :p

Hva tenker dere å gjøre?

Bor i nord og det er begynt å bli betydelig kaldere allerede..kan være helt ned til 6 grader på dagtid..

Har lest mye frem og tilbake om disse gravid jakkene. Og "alle" fraråder en i å kjøpe d siden de er så dyre og bare blir brukt i en liten periode.
Jakkene jeg har nå får jeg ikke lukket igjen hvis jeg skal ha noe ullgenser under :/

Hva tenker dere å gjøre?

Du får se etter tilbud, jeg handlet en vinterjakke til 400,- på tilbud for en uke siden, tror det var på babybanden.no.

Jeg var så heldig og fikk en regnkåpe og en dunkåpe av ei som akkurat e ferdig med å være gravid!:D lucky med☺️ har ikke begynt å bruke de enda, da de ser litt rar ut før jeg får mer mage. tror eg hadde kjøpt en halvtykk etter hvert hvis ikke, som kan brukes på de kaldeste dagene med ekstra ull under.

Hva tenker dere å gjøre?
Har en stor dunjakke fra før :) den er tatt fram allerede :)

Får se an hvordan temperaturene er, men tenker jeg bruker samboerns jakker så langt det er mulig.

mammajakkene kan en bruke etter svangerskapet også, så jeg hadde drete lett i det andre sier.. kjøp dere gravid jakke og kos dere med det... (jeg kjøpte når jeg gikk gravid med nr 1 og var EKSTREMT fornøyd med det) fødte då midt vinters...

Må man så må man, tenker jeg. Så frysen som jeg er nå (3 mnd inn i svangerskapet, og når alle andre loffer rundt i shorts har jeg ullklær på!) så tenker jeg at jeg må nok handle meg noen gravide ytterklær underveis..

Er d bare HM som selger gravid klær i butikk? De får vel kanskje inn vinter jakker snart.. Synes d er så vanskelig å handle på nett i tilfelle den ikke passer :/

Er d bare HM som selger gravid klær i butikk? De får vel kanskje inn vinter jakker snart.. Synes d er så vanskelig å handle på nett i tilfelle den ikke passer :/
kommer ann på hvor du bor... feks i Bergen så er det to mammabutikker bare i sentrum. uten om hm... ;-) også selges det noe mamma klær på b.l.a barnashus...

Det er sikkert mulig å få kjøpt brukt også om du ikke finner noen rimelige varianter. Jeg kjøpte en på h&m sist jeg fikk gravid og angret ikke på det. Jakke må man jo ha, iallfall når det er vinter og kaldt ;)

Zalando har fri frakt og fri retur så om det ikke passer er det bare å returnere kostnadsfritt. Syns det er veldig ok å handle der.

Hva tenker dere å gjøre?
Jeg tenker at ei jakke må du jo ha. Du kan ikke gå å fryse i 4-6 måneder. Skal jo være gravid nesten hele vinteren.

Det er lurt med en god jakke om vinteren og spesielt når du bor i nord. Jeg synes generelt at det er viktig å ha ordentlig klær når man er gravid. Fint å føle seg vel.

Det er lurt med en god jakke om vinteren og spesielt når du bor i nord. Jeg synes generelt at det er viktig å ha ordentlig klær når man er gravid. Fint å føle seg vel.
Ja enig der. Får vel bare vente å se om d kommer noen skikkelige jakker i butikk eller om jeg finner noe brukt..

Back
Topp