Vinterjakken er for varm - høstjakken for kald

Herewegoagain

Forumet er livet
Julikulene 2020
Minsten mangler ny jakke som er sånn mellomvarm? hvad skal jeg seg etter? Hun har en varm og god vinterjakke som er super i snø og mange minusgrader, men er for varm for now...
Boblejakke kanskje?

Høstjakke og en genser under?

Mine går i sånne tynne, uforede vanntette jakker nå, men på morgenen er det kaldt, så da tar de en god genser under, når de skal hjem er det for varmt så da ligger den i sekken.

Høstjakke og en genser under?

Mine går i sånne tynne, uforede vanntette jakker nå, men på morgenen er det kaldt, så da tar de en god genser under, når de skal hjem er det for varmt så da ligger den i sekken.
Hun har nemlig endelig vokst litt så det blir for trangt, hun ble sendt sånn på skolen i dag da men jeg må få tak i en så vinterjakke som ikke er mega tjukk. Hun trenger nok str 122

Hva med en sånn tynn dunjakke?

Det har de her, men bare yngste som bruker enda.
Har en vanlig tynn høstjakke hengende på skolen.

Her bruker vi ull under, men har også sånn tynn dunjakke som nevnt over. Jeg kjøpte på sport outlet. Om du har det i nærheten så sjekk der. Ofte gode priser :)
Ikke alltid best utvalg i str osv, men sånn er det vel på outlet. Verdt en titt om det ikke er altfor langt unna :)

Her bruker vi ull under, men har også sånn tynn dunjakke som nevnt over. Jeg kjøpte på sport outlet. Om du har det i nærheten så sjekk der. Ofte gode priser :)
Ikke alltid best utvalg i str osv, men sånn er det vel på outlet. Verdt en titt om det ikke er altfor langt unna :)
Det er et stykke å kjøre til sport outlet, men ikke for langt (hvis dem da har jakke som passer behovet)

Back
Topp