Vinterjakke!!

Cathrine_86

Gift med forumet
Nå går det ikke mange uker før jeg ikke får igjenn jakka mi!!

Hva slags jakker bruker dere nå? Noen tips komme med dersom dere har kjøpt dere noe som passer ypperlig nå?
Enten jakker for gravide eller jakker med god plass i som kan brukes senere også? [:)]

Kjøpt meg en STOOR billig men varm jakke [:)]

bruker også en som snart er for liten.. så henger meg på tråden og trenger tips selv[:)]
snart blir det kaldt på magen.. og det er ikke godt med alle de minusgradene det er nå for tida!

har en stor dynejakke, som er en størrelse for stor.
kan være lurt å kjøpe på herreavd. siden de har andre former.
damejakker er ofte sydd inn rundt magen, mens på herreavd får magen stor plass.
vi skal jo vise fram formene våre vi vettu[8D]
nå er det jo masse jakker på halv pris også [;)]
jeg kjøpte min på halv pris på bik bok for bare et par dager siden [:)]

De siste månedene har jeg bare brukt kåpe, den er inntilsittende oppe og løsere rundt magen, og har virket veldig bra lenge.
Men nå har jeg gått over til å bare kneppe igjen de tre øverste knappene, de andre knappene truer med å falle av hvis jeg knepper de igjen over magen :P

Nå når det er så kaldt trenger jeg noe som dekker magen, kanskje jeg skal ta en tur innom bikbok og sjekke utvalget der..

Jeg fant en ytterjakke til 50,- på sparkjøp. Ser veldig fin ut. Lilla og hvit var den. Kjøpte i størrelse XL nettopp med tanke på magen, men jammen begynner det å bli litt trangt allerede :D Jeg har en delvis foret regn- og vindjakke da som jeg hadde hele sist svangerskap så der er det god plass, men ser jo liksom ikke så fin ut da^^

Er begynt å låne min manns jakke på det kaldeste. Ei brun norheimjakke som ikke er så maskulin. Godt å få en god genser under og likevel kan puste[:D] Syns det er værre med byjakker når man skal pynte seg litt. Men blir ikke å kjøpe meg jakke for å ha mens jeg er gravid.

Har en vinterjakke som går forøyeblikket. Blir spennende å se når magen blir enda større. Kan ikke/vil ikke kjøpe en større da jeg er allerede er stor. Så får bare være åpen og heller kle på meg ekstra godt på magen o.l.

Har kjøpt meg vinterjakka fra Polarn Og Pyre, litt dyr, men veldig veldig fornøyd med den!!

jeg kjøpte en parkas fra cubus i en størrelse for stor. så har litt å vokse i på nyåret. venter med å kjøpe dyr vinterjakk til neste år, når jeg ikke har så stor mage og forhåpentligvis er noen størrelser mindre :P

har en helly hansen jakke som forelpig går, men må nok straks byttes ut[8D] har en som venter, men blir jeg mye større så blir nødt til å handle.. lite lysten på å kjøpe en ny jakke som bare skal brukes i noen uker nesten, for vinteren pleier å forsvinne på sørlandet når vi nærmer oss april[:D] eller, det blir iallefall mildere[:D]

Back
Topp