Vinterjakke

Vi kjøpte nettopp en på KappAhl til gutten vår. OG den har vi fått testa i vind og regn, og den var knallgod. Tørr og varm [:)] Kosta rundt 350-400 [:)]

Denne her : JAKKE

Har sånn til eldstemann, og den er kjempegod! Myk, lett å bevege seg, fleecefor inni! Får mye skryt av den i bhg[:)] Jakta på jakke til minsten i flere uker nå, men finner ingen som han ikke ser ut som en mumie i[:-] De fleste jakkene er TYKKE synes jeg... Så nå er denne rett rundt hjørnet, og jeg GLEDER meg[:D]

ORIGINAL: snuppa80

Har sånn til eldstemann, og den er kjempegod! Myk, lett å bevege seg, fleecefor inni! Får mye skryt av den i bhg[:)] Jakta på jakke til minsten i flere uker nå, men finner ingen som han ikke ser ut som en mumie i[:-] De fleste jakkene er TYKKE synes jeg... Så nå er denne rett rundt hjørnet, og jeg GLEDER meg[:D]

HVor kjøpes den da? kun på nett via sportsann?

Fin jakke[;)]

ORIGINAL: Fridasinmamma

ORIGINAL: snuppa80

HVor kjøpes den da? kun på nett via sportsann?

Fin jakke[;)]

Jeg har sett HH jakker i butikk, men bare uten fleece foret. Eller jo, på Steen og Strøm i Oslo har de, i Helly Hansen butikken, men der kosta den mer.

Jakka er i alle fall veldig myk og god, og vann- og vindtett[:)]

vi har stormberg vinterjakke og den er kjempe god og myk. den kan du få kjøpt på nett hvis du ikke har stormberg butikk i nærheten

Vi har troll sin vinerjakke, er ull i den så den er ikke så tykk. Og kjempe lett for min 1,5 åring og bevege seg i.Også er den vanntett, vindtett og veldig slite sterk. Elsker den rett og slett[:D] 

Back
Topp