Vinterjakke

Grynet

Andre møte med forumet
Kanskje litt tidlig å tenke på vinteren allerede nå, men en ting har bekymret meg i det siste. Jeg kommer til å være høygravid midt på vinteren og hva skal jeg bruke som jakke? Jeg har bare kroppsnære, figursydde vinterjakker, og har ikke lyst å bruke masse penger på en jakke/frakk jeg bare kan bruke en sesong. Er student så ikke har jeg penger til det heller.[&:]

Noen som har noen glupe tisp?

hei.
ja det er dyrt med vinter klær,iallefall vist di skal være skikkelige.[;)]

men du kan jo heller invistere i en god stor genser..å en regnjakke?å bruke disse som en kombinasjon.

har sett at man kan få en helt grei regnjakke til en billig pris(om du ikke har en alerede da)di er jo litt store å løse også,å det passer jo fint når man er høygravid..[:D]

lykke til.[:)]

Jeg også er høygravid på vinteren. Da låner jeg typen sin Hellt Hansen jakke med genser under :)
Eller har du kanksje noen andre å låne fra?
Det er i hvertfall dyrt å bruke 1000kr på noe du skal bruke i 2-4mnd.

Overtal pappan til å kjøpe seg ny vinterjakke,så tar du hans![;)]
Men om det ikke blir en ille kald vinter,kan det jo tenkes at du kan bruke dine egne jakker. Om du har en passe tjukk genser,og har jakka åpen...[8|]

Jeg er også høygravid i vinter.. Tenkte jeg skulle kjøpe meg en god varm poncho, og ha f.eks god varm høyhalset genser under, hvis jeg skal ut og gå tur, på kortere tur så håper jeg at jeg kan ha kåpen åpnet=))

Vil også gå høygravid på vinteren, men håper det holder med min Helly Hansen jakke med litt ekstra under eller evnt en tykk genser med åpen jakke over. Kanskje ikke så fancy, men har ikke lyst til å bruke masse penger på en jakke jeg bare får brukt en liten stund. Ikke så heldig at jeg får lånt noe av typen da han er 1.93 og jeg er usle 1.63... Hadde vært litt av et syn ihvertfall! [:D]
Moder'n hadde vært på loftet her om dagen også og fant frem en kul "gravidjakke" som hun hadde brukt når hun gikk med meg så kanskje den blir benyttet også? [8|]

En poncho var forøvrig et godt tips! Kanskje jeg skal få min strikkeglade tante til å hjelpe meg der...

Jeg gikk høygravid sist vinter, og da lånte jeg mannem si jakke eller brukte ponco (eller hvordan det staves [&:])
Jeg var nokså varm på slutten-noe som er vanlig, så da klarte jeg meg fint uten å invistere i ny dyr vinterjakke

Lykke til videre til dere alle [:)]

Back
Topp