Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjøpte en på bonprix sist, men den var kjempetynn selv om den var markedsført som vinterjakke er fort -20 eller mer i perioder her så må ha noe varmere.Bonprix het den nettsiden, var mye greier der til ok pris
Åh, min er ganske tykk og fleece foret. Men vi kommer ikke opp i slike temperaturer her jeg bor ved kystenKjøpte en på bonprix sist, men den var kjempetynn selv om den var markedsført som vinterjakke er fort -20 eller mer i perioder her så må ha noe varmere.
Hvordan er størrelsen? Kjøper man sin vanlige størrelse?Kjøpte denne når jeg var gravid med førstemann. Har den heldigvis enda! Sykt god og varm. Anbefales på det sterkeste https://www.zalando.no/jojo-maman-bebe-vinterjakke-black-j2629m007-q11.html
Såvidt jeg husker er den normal i størrelsen. Det er 3 år siden jeg brukte den sist, men kan ikke huske at jeg tenkte noe over at størrelsen var for liten eller stor. Jeg kjøpte min vanlige størrelse.Hvordan er størrelsen? Kjøper man sin vanlige størrelse?