Vinterjakke

Tekopp

Forumet er livet
Septembergull'17
Februarbarna 2020
Stjerneskuddene 2024
Noen som har tips til gravid vinterjakke? Trenger noe skikkelig varmt egentlig, fant ikke noe skikkelig sist jeg fikk vinterbaby og vil helst ikke fryse denne vinteren og.
 
Jeg skal bruke wombat wallaby, bærejakke som også passer perfekt som gravidjakke :) har også en didrikson-parkas som er to størrelser for stor som også kan brukes, den brukte jeg forrige svangerskap
 
Jeg kjøpte en på nett sist, ikke salando men den der tyske siden. Husker ikke hva den heter :hilarious: Det er en gravid vinterjakke samt bærejakke.Hadde nr 2 i bæresele i den når hun var liten :)
 
Ser de har dunparkas og andre typer gravidjakker på Stormberg, så vurderer å kjøpe en derfra.
 
Bonprix het den nettsiden, var mye greier der til ok pris
 
Bonprix het den nettsiden, var mye greier der til ok pris
Kjøpte en på bonprix sist, men den var kjempetynn selv om den var markedsført som vinterjakke :( er fort -20 eller mer i perioder her så må ha noe varmere.
 
Kjøpte en på bonprix sist, men den var kjempetynn selv om den var markedsført som vinterjakke :( er fort -20 eller mer i perioder her så må ha noe varmere.
Åh, min er ganske tykk og fleece foret. Men vi kommer ikke opp i slike temperaturer her jeg bor ved kysten :hilarious:
 
Didrikso vinterparkasen min passa akkuratt ut graviditeten sist, så håper den gjer det denne gongen og :joyful:
Snører den inn i ryggen når eg ikkje er gravid, og løsner etterkvart som magen kjem
 
Hvordan er størrelsen? Kjøper man sin vanlige størrelse?
Såvidt jeg husker er den normal i størrelsen. Det er 3 år siden jeg brukte den sist, men kan ikke huske at jeg tenkte noe over at størrelsen var for liten eller stor. Jeg kjøpte min vanlige størrelse.

Bor i Oslo og her kan det bli ganske så kaldt om vinteren, men frøs ikke med denne jakken.
 
Kjøpte denne...
Screenshot_20230815_141441_Zalando.jpg
 
Back
Topp