Vinterjakke

Eiksi

Betatt av forumet
Sliter med å få igjen vinterjakken:p så er på leit etter en som kan passe litt bedre.. noen tips? Erfaringer?

Åpen jakke med stort og langt skjerf over ble min løsning når jeg fikk februarbaby iallefall i 2018

De hadde gode vinterjakker til 499 på vero moda i fjor iallefall, om du ikke vil gå for en gravidjakke

Kjøp ei gravidjakke du kan bruke til bærejakke seinare.

Jeg kjøpte nettopp OLMCAMMIE LONG QUILTED COAT fr Only på zalando. Gikk opp en str sånn at jeg også har plass til noe varmere under, jakka er ikke sånn super tykk. Lett og god :-)

Kjøpte en stor ullkåpe med knyting i livet i str XL på HM sist jeg gikk gravid. Veldig fint med knyting når magen blir større og den var såpass stor at den dekket magen hele graviditeten. Satser på å bruke denne nå også :)1B2EBEA0-449F-40C2-BFF9-4614D13771EB.jpeg

Jeg kjøpte ei vinterjakke på bonprix sist svangerskap som var kombo av gravidjakke og bærejakke. Har brukt den 2 sesonger, først som gravid og så som bærejakke eller bare vanlig jakke. Elsker den. Skal bruke den denne sesongen også :D De er litt store i str så går ann å kjøpe enn størrelse mindre enn det man bruker ellers.

Jeg kjøpte ei vinterjakke på bonprix sist svangerskap som var kombo av gravidjakke og bærejakke. Har brukt den 2 sesonger, først som gravid og så som bærejakke eller bare vanlig jakke. Elsker den. Skal bruke den denne sesongen også :D De er litt store i str så går ann å kjøpe enn størrelse mindre enn det man bruker ellers.
Sniker fra mars, siden jeg er på jakt etter vinterjakke til marsbumpen min:laughing002 Hvilke jakke på bonprix var dette? Ser de har mange forskjellige :D

...kjøpte by the way vinterbukse med seler idag. 800kr på sportoutlet (skulle sikkert sjekka andre bukser og sammenligna pris, men orka ikke). Var litt usikker om jeg skulle gå for 38 eller 40, men landa på 40 i tilfelle. Glidelåsen er i siden, og det er bare å dra den opp litt om det skulle knipe litt på plass (selv om det var rimelig god plass nedider).

Det er masse oversize kåper i butikkene nå da, så lett å finne noe med plass til mage i de vanlige kolleksjonene! Jeg kjøpte nylig en på Zara som ligner den grå på bildet. Der tror jeg magen kommer til å passe inni, og så kan jeg bruke den neste sesong også :) I tillegg har jeg en diger boblekåpe fra J. Lindeberg som jeg kjøpte sist jeg var gravid og som er utrolig deilig og varm :)

Vedlegg

• 2B13FF3E-07AD-4D54-B11D-1026ADA871D9.jpeg
    2B13FF3E-07AD-4D54-B11D-1026ADA871D9.jpeg
    440,1 KB · Visninger: 10
  • 81EC0598-ABC2-4F51-A0B5-B0B9C3DDF6CC.jpeg
    81EC0598-ABC2-4F51-A0B5-B0B9C3DDF6CC.jpeg
    649,5 KB · Visninger: 10
Back
Topp