Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har kjøpt en slik nå under 700 kr ink frakt.Jeg kjøpte vinterkåpe på bonprix som jeg kjøpte når jeg var gravid med forrigemann. Den har glidelåser som kan åpnes i sidene (med stoff under) til når magen blir ennå større, og tøystykke med hette som kan glis på når babyen kommer så den kan brukes som bærejakke. Aner ikke om de har den samme jakken ennå, men de hadde ganske mange forskjellige når jeg kjøpte i hvert fall, og jeg er fornøyd med kvaliteten og prisen.
Det gjør jeg også Den er jo to str større enn jeg vanligvis bruker, og passer sånn sett over magen, men blir litt svær ellers... Men jeg bruker den bare når vi skal på tur eller være ute over tid. Når jeg bare skal på butikken eller besøk etc bruker jeg bare min egen vinterjakke fra i fjor - åpen og evt med et skjerf. Nekter å bruke mer penger til klær for denne midlertidige kroppstilstandenVenninnen min brukte mannens gamle vinterjakke