Vinterjakke

Fru Lale

Glad i forumet
Februarbarna 2023
Tips til jakke som er super med mage? Gjerne jakke som kan brukes etter graviditeten også, men det viktigste er en litt fin en som hvertfall funker frem til termin. Begynner å bli kaldt :laughing002

Jeg tenker å kjøpe en bærejakke på bonprix eller zalando når det er black friday eller jeg har fått halv skatt lønningen :)
Den passer da både til gravidmage helt til slutten, men også til å ha ungen i bæresele eller sjal under jakken når den er født :Heartpink

Har heldigvis en vinterjakke fra før av som er litt stor. Fra Jean Paul. Betalte 1500,- for den for 2 år siden. Når jeg blir så stor at den blir vanskelig å kneppe igjen skal jeg ha en tykk og god skjerf på også. Min mors anbefaling som fødte lillebroren min på 12 en kald desember:hilarious:

Jeg kommer til å gå med åpen dunkåpe og et stort ullskjerf. Synes gravidjakker er så dyre, og de to jeg kjøpte sist svangerskap har jeg ikke vært helt fornøyd med. ☺️

Kona har kjøpt jakke fra bonprix. Hun tok hennes vanlige størrelse og hun har mye plass, så vil tro jakken blir brukt fram til slutten av graviditeten. Det er også mulig å ha ungen i bæresele - kan ellers ta av den ekstra delen om du ikke har med barnet.

Jeg kjøpte brukt jakke via finn.no :) Har stort sett kjøpt alle mammaklærne mine brukt. Vil bruke minst mulig penger på klær jeg bare kommer til å bruke noen måneder.

Jeg kjøpte vinterkåpe på bonprix som jeg kjøpte når jeg var gravid med forrigemann. Den har glidelåser som kan åpnes i sidene (med stoff under) til når magen blir ennå større, og tøystykke med hette som kan glis på når babyen kommer så den kan brukes som bærejakke. Aner ikke om de har den samme jakken ennå, men de hadde ganske mange forskjellige når jeg kjøpte i hvert fall, og jeg er fornøyd med kvaliteten og prisen.

Jeg kjøpte vinterkåpe på bonprix som jeg kjøpte når jeg var gravid med forrigemann. Den har glidelåser som kan åpnes i sidene (med stoff under) til når magen blir ennå større, og tøystykke med hette som kan glis på når babyen kommer så den kan brukes som bærejakke. Aner ikke om de har den samme jakken ennå, men de hadde ganske mange forskjellige når jeg kjøpte i hvert fall, og jeg er fornøyd med kvaliteten og prisen.
Jeg har kjøpt en slik nå :) under 700 kr ink frakt.

Venninnen min brukte mannens gamle vinterjakke ☺️
Det gjør jeg også :) Den er jo to str større enn jeg vanligvis bruker, og passer sånn sett over magen, men blir litt svær ellers... Men jeg bruker den bare når vi skal på tur eller være ute over tid. Når jeg bare skal på butikken eller besøk etc bruker jeg bare min egen vinterjakke fra i fjor - åpen og evt med et skjerf. Nekter å bruke mer penger til klær for denne midlertidige kroppstilstanden :laughing005

Back
Topp