Vinterjakke

lovelylanding

Glad i forumet
Novemberlykke 2018
Kjøper dere dere vinterjakke for gravide eller finner dere på noe annet lurt for å holde varmen? Er jo ikke sååå stor del av vinteren vi har mage, men kjedelig fryse likevel
 
Henta akkurat ei pakke på posten. 3i1 jakke :-D vanlig, gravid og bærejakke :-D Hadde nok ikke bare kjøpt ei gravid jakke for å bruke den i en mnd.
 
Bruker jakke jeg har fra før i str M, det holder lenge.
 
Ikke blitt så kaldt her enda, så slipper unna tenker jeg :)
 
Jeg kjøpte herfra:
https://www.mamalicious.com/no/no/m...lorPattern=20009244_Black&utm_source=dispatch

Dagen etter så fikk de den inn på lager her, litt billigere:
https://www.mamalicious.com/no/no/m...lorPattern=20009244_Black&utm_source=dispatch

Ble veldig fornøyd med den! Ikke helt som de dyre bærejakkene som selges, men syns jo egentlig det var verdt prisen :)


Siste linken skulle være denne:
https://mamamilla.dk/products/vinter-baere-og-graviditetsjakke-sort?variant=1319610613789
 
Jeg satser på å ikke lukke igjen min parkas og ha ull under. Usikker på om det er en god plan :bored:
 
Jeg har begynt å handle ikke gravid klær:D Kjøpt meg 2 gensere og en kåpe på Veromoda som jeg skal bruke når svangerskapet er over, skal ha det på meg når jeg reiser hjem fra føden:D:D:D Begge genserne er vide og passer nå med mage, så da passer de allefall med litt mindre mage:hilarious: Kåpa er str. M og passer fint over skuldre og erme, men får ikke lukket den så jeg bruker den åpen. Foreløpig har det vært mildt vær og jeg er veldig mye varmere enn jeg pleier. Blir det kaldere, tar jeg på en tykkere genser og et stort skjerf :)
 
Jeg bor i en veeeeeldig forblåst by. Sist svangerskap klarte jeg meg fint med ullgensere. Men bodde da i Oslo. Hadde termin sent oktober da, så en mnd før nå. Så definitivt behovet denne gang, og har dermed kjøpt meg en allværsjakke fra Stormberg. Ikke den lekreste saken, men vindtett og vannavvisende og har ekstra sidedel om den skulle bli for trang. Så har plass til varmere klær under. Passer fint siden jeg sykler til jobb og Bhg. Og tenker at jeg fint får solgt den i desember/januar :)
 
Jeg har kjøpt 2 nye varme jakker fra Zara, i str XS, det er vanligvis den str jeg ellers bruker når jeg ikke er gravid. Passer helt fint i skuldrene og armene, får bare ikke lukket den, men når det blir kaldt (noe jeg ikke synes er enda, er varm 24/7 og svetter med en gang jeg går ut døra) så har jeg tenkt å ha på et stort skjerf.
 
Jeg er varm av meg, og ekstra varm nå i svangerskapet! Bruker ullgenser med en tynn jakke utenpå som jeg ikke får lukket igjen. Er det kaldt/regner, så låner jeg en jakke av samboeren bare!
 
Har en fjellrev-anorakk som fortsatt passer med varm genser under. Begynner å få kommentarer på at den kanskje begynner å bli for liten, men jeg satset på at den holder de 3-4 ukene som er igjen ;)
 
Har en kåpe fra hm i stor str som har plass til magen. Fikk den av ei venninne som var gravid året før meg.. hadde heller kjøpt noe bruk/rimelig i en str større
 
Jeg har heldigvis en svær parkas som går igjen på tross av gigamagen, og når jeg trenger en lettere turjakke stjeler jeg mannen sin ;-) Evt. åpen kåpe med varmt og stort skjerf hvis jeg skal pynte meg :)
 
Hvor er det dere bor hen da? Her bare regner og regner det, og jeg har ingen regnjakker som går igjen over magen :p
 
På de få kalde dagene vi har hatt og har i vente tenker jeg det holder med boblejakka fra i fjor. Har visst slanka meg dette svangerskapet så den er null problem å lukke. Ennå i hvertfall. 1,5 mnd igjen så det vil jo kanskje endre seg!
 
Satser på at baby kommer før det blir for kaldt og at magen krymper fort nok til at jeg får på meg noen av mine vanlige klær innen desember:bored:
 
Back
Topp