Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg må ha ny vinterjakke da den jeg har har fått noen hull og litt forskjellig.. Trenger en som er varm, lett og fin å bruke ute til aking osv. Hvilden har du, og er du fornøyd?
Har en fra didriksons. Veldig fornøyd med den. Kan fint brukes til lek og aking, men jeg synes den blir for varm, så bruker skalljakke med fleece under istedenfor.
Har parajumpers kodiak og parajumpers longbear superfornøyd med begge. Bruker kodiak når det er ned til 5 minus og longbear når det er kaldere. Har en north face himalayan som jeg bruker når det er 15-20 minus, selv om det er sjelden jeg går ut når det er SÅ kaldt
Jeg har en dunjakke fra et merke som heter Nor Way. Fant den i en turitbutikk av alle ting.
Beste jakka jeg har hatt, aldri blitt kald i den (selv i -32). Men den var dyr da, kostet 4000 kr. Men den er nå snart 7 år gammel og like fin, så en god investering Og den er blitt brukt på fjellet, hundeturer, snølek osv