Vinterjakke

Mrs White

Forelsket i forumet
Så kom da dagen når min vinterjakke ikke lenger passer. Det er syv uker til termin - hva skal jeg gjøre frem til da? Jeg må jo holde meg varm :-)

Hvordan gjør dere andre det med vinterjakke?
 
Jeg bruker Bergans sin ullkåpe. Fremdeles veldig god plass i den:)
 
Gravid jakke fra hennes.
 
Kjøpte meg en jakke 2 nr  for stor, passer fint fint ennå,kommer nok bare til å trenge den. Et lite tips, se om du kan få kjøpt på salg. Min kostet egentlig 1600 kr men den var på salg til halv pris
 
Har en type snowboard jakke som jeg kaller det. som je gfremdeles kan bruke. har begynt å slite litt med å få den igjen men snart må jeg vel finne på noe innmari lurt. Kan skje noen har noen jeg kan låne. Folk har mye rart på lager. 
 
Jeg også kjøpte meg en gravid jakke fra Hennes. Helt grei og 600 kr :)
 
Tenkte å ta på meg tjukkere lag med gensere og gå med åpen jakke, men sambo insisterer på at jeg ikke kan gå å fryse så her blir det å bruke hans jakke når jeg vokser ut av min
 
her bruker jeg enn ullkåpe ifra gina tricot, den tror jeg holder ut til fødselen ;)
 


gutt2012 skrev:
Her går det i kjærestens jakker :)



Samma her. Gidder ikke kjøpe meg ei kjempestor jakke bare for å bruke den i 4 uker til :)
 
Jeg kjøpte en vinterjakke på B-young (eller hva det nå heter) Kjøpte den ett nummer for stor. Er nå 35 uker på vei og har god plass i den, så den varer nok tiden ut
Det beste er at den ikke kostet mer enn 400 kr...
 
vinterjakka får jeg såvidt igjen. men bruker bare en tykk fleecejakke de siste ukene fram til fødselen.
 
Kjøpte en mammajakke fra mama licious, lotta tror jeg den heter...
 
Jeg går med åpen jakke, kaaaldt! :-(
Men prøver å ha noe ordentlig under, langermet og litt varmt. :-)
 
Takk for alle svar!

Jeg har prøvd å gå opp en eller to størrelser på "vanlige" jakker og da blir de alt for store i ermene + at jeg synes det føles så bortkastet å kjøpe en jakke som jeg ikke kan bruke etterpå allikevel. Og så har jeg prøvd jakkene til min kjære med samme resultat som når jeg prøver en vanlig jakke i noen størrelser større.

Tror jeg rett og slett bestemmer meg for at det må bli en fleece under vanlige vinterjakken og ha jakken åpen + supplere med skjerf :-)
 
Kjøpte en vid jakke på H&M i min vanlige størrelse, og selv om det ikke er en gravide-jakke, så er det masse plass enda i den! Ser at de har samme jakken på salg nå -så det er bare å gå på butikken og prøve, så kan du finne en ganske så billig:)
 
Jeg fikk en ganske dyr normal jakke i bursdagsgave som vi kjøpte i min vanlige størrelse. Men den passer enda, å i den ser ingen at jeg er gravid. Den er super deilig å ha på seg. Vet at den blir å passe helt til den lille kommer, også blir den super å ha etterpå når man skal trille tur i det kalde været her nord :D
 
Jeg passer mine jakker enda.. De begynner å bli trange, men får snurpa de igjen :P
 
BIB avdelingen på Hennes og Mauritz. Den ligger som regel ved siden av gravideklærene. Kjøpte meg en vinterjakke der. Har god plass...Til å med plass til flecegenser under som det blir like kaldt som i fjord... Får jo ikke brukt den mange ukene. Men da har jeg jo til neste gang jeg blir gravid ;)!
 
Back
Topp