Vinterjakke?

fgme85

Glad i forumet
Julibarna2014
Hvordan gjør dere det med vinterjakke nå som magen vokser? Jeg får snart ikke på meg min. Jeg må jo ha en jakke så jeg kan være med gutten min og leke i snøen når den kommer...

Da ville eg skaffet meg ull, som eg hadde under og så stjelt mannen sin jakke (så fremt han er større enn deg).

Ellers har eg kåpe som kneppes, og da dropper eg knappene over magen

tror også jeg kommer til å stjele en jakke av sambo:) kjedelig å bruke penger på en jakke som kun kan brukes i noen få mnd;)

Mannen sine bergans/stormberg jakker med ullundertøy og en god genser under! ;)
Gikk akkurat på nesten helt frem til termin sist, men da fødte jeg jo i slutten av juli så jakkebehovet var vel ikke fullt like stort da som det blir nå.. 
Tar en ting av gangen, når hans jakker ikke passer med klær under lenger må jeg bare ut å finne meg noe som gjør det.. regner med å finne en rimelig jakke i str flodhest på nyttårssalget.. ;P

Jeg må nok kjøpe meg en billig jakke på nyttårssalget. Mine får jeg ikke igjen lenger og sambo sine er også små :/ Så her har jeg ullgenser og slik til jeg finner en jakke.

min fikk jeg ikke på meg for 1 måned siden. Har ullkåpe med glidelås, så funka ikke.
Fikk låne en søsteren min har krympet ut av, str L (er vant med XS/S) og nå allerede sliter jeg med den.
Samboer har ikke vinterjakker og han er liten og slank, så hadde nok ikke gått uansett.

Dette har jeg tenkt lenge på selv, utsatt lengst mulig. Helt til her om dagen hvor jeg fant ut at det nå var på tide å kjøpe ny. Jeg kjøpte på cubus. 499 kr, de er store i str, går under rompen, er 50 % dun og 50 % fjær. Jeg har ullundertøy under hvis det er kaldt, bor i Tromsø så må holde meg varm :D Anbefaler denne jakken på det beste. Jeg kjøpte i str M, og min magen er blitt stooor. Jeg har plass å vokse på også i denne jakken. L er litt større igjen, veldig veldig stor.

kjøper meg en fleesjakke jeg :) ellers bare bruker jeg det samboer har eller gamle jakker jeghadde når jeg var større ;) har liten mage enda ;)

Jeg fant meg en "mammakåpe" på ellos. Går ned til rett over knærne, og kneppes bare øverst. Masse plass å vokse i :)

Jeg har kåpe fra før med A form som er dobbeltspent(og kun over brystet) så den er helt perfekt enda en stund, men tviler på at den går over nyttår. Sambo har en sånn skijakke som er rimelig romslig som jeg også kan bruke når jeg skal ut å leke med snuppa når snøen kommer. Heldigvis så har jeg skibukse med seler så jeg kan la knappen være oppe;-)

Har grublet over det samme!
Storebror kom også i mars....
Jeg jobbet i bhg,brukte skibukse,med seler å åpen glidelås,hadde en kjeledress i en str
større (de er som regel laget til menn,å jenter mange av dem har jo "gravid mage").
Lånte ei jakke av mamma i en str større...

Nå er jakka mi forliten..
Skal på jakke jakt i morgen...

Back
Topp