Vinterjakke til 3åring

Mirmamm

Glad i forumet
Junibarna 2015
Hvilken jakke anbefaler dere til bruk i bhg?
Storebror har tidligere vintere kun brukt heldress også har vi hatt penjakke til besøk osv.
Han er nå på en avdeling som er mye ute og reiser, og jeg ser behovet for en bhg-vinterjakke. Men sliter med hva slags jakke jeg skal kjøpe. Dunjakker blir jo sikkert revet opp ved første skogstur, og syns mange andre jakker ser kalde ut :s
Hvor finner dere jakker som er varme nok og som ikke er unødvendig dyre?

Mini har en reflex jakke og en skogstad fra ifjor. Begge er "vanlig" tjukke. ikke ekstremt tjukke og ikke dun. mini har aldri vært kald.

Når vi skal til bgh så har un bare den over eks ullundertøy, og når de er ute i bgh pleier de å kle på henne eks ullgenser eller fleecegenser under. (selv om jeg trur det blir for varmt til tider, spørs hva hun gjør)

Ingen av jakkene kostet mer enn 400 kr trur jeg da begge var på salg :)

Når hun var 2 så hadde hun jakke fra lindex, hun var kjempevarm!

Både hm, lindex, kappahl osv har fine bra jakker, ellerså må du gå veldig opp i pris og velge jakke som eks wheat, reima etc.

(barnas hus har vel salg på reima nå!)

Mini har en reflex jakke og en skogstad fra ifjor. Begge er "vanlig" tjukke. ikke ekstremt tjukke og ikke dun. mini har aldri vært kald.

Når vi skal til bgh så har un bare den over eks ullundertøy, og når de er ute i bgh pleier de å kle på henne eks ullgenser eller fleecegenser under. (selv om jeg trur det blir for varmt til tider, spørs hva hun gjør)

Ingen av jakkene kostet mer enn 400 kr trur jeg da begge var på salg :)

Når hun var 2 så hadde hun jakke fra lindex, hun var kjempevarm!

Både hm, lindex, kappahl osv har fine bra jakker, ellerså må du gå veldig opp i pris og velge jakke som eks wheat, reima etc.

(barnas hus har vel salg på reima nå!)
Hmm, ja pleier å slå til på salg i "baby-butikkene", virker som de litt dyrere merkene holder seg bedre gjennom vask osv. Bruker gjerne litt ekstra på yttertøy, men prøver å finne tilbud for å få mest for pengene ;)
Skal se om jeg kanskje finner noe reflex eller reima til han :)

Jeg har kjøpt polarn o pyret i år. Er veldig fornøyd med slitestyrke på dressene, og denne jakka skal være like bra. God passform og stilig i grønn:)

Vi har Bergans og reima, veldig fornøyd :)

Vi har fra Skogstad. Med ulltrøye og en tynn fleece eller ullgenser inne er den varm nok:) Tåler en del vann og tror jeg

Vi har jakke fra Skogstad. Men når de er ute pleier de å kle på dress. Har fra reima i år og hadde reflex i fjor. Fornøyd med begge.

Back
Topp