Vinterjakke og vintersko

Linselusa

Forumet er livet
VIP
Har DU begymt å bruke det??
Jeg fryser om kvelden og morran, så jeg vurderer sterkt å ta frem vinterjakka imorgen.

Skal på fotballkamp imorgen kveld og da spørs det om ikke vinterskoa skal frem altså!

Har en tynn dunjakke som har vært litt i bruk, men ellers bruker jeg vanlige sko året rundt. Kun vintersko om jeg skal på tur
:-)

Skjerf og lue er på plass hvertfall :p

Har en høstkåpe i ull og kasjmir som jeg bruker nå og vanlig boots til. Og selvfølgelig, lue! :-)

Nei:p her kan det fortsatt være ganske "varmt". Igår gikk feks flere uten jakke. Så ikke funnet frem vinter klær enda:p

Har ikke funnet det fram ennå, men kjenner at det begynner å bli kaldt med bare vårjakka nå så blir nok å finne det fram om ikke lenge :)

Vinterskoene kom fram i helgen men jakka får jeg ikke igjen :(

Jeg har begynt å bruke vinterjakka, og vinterskoene kommer nok fram snart de også.. begynner å bli veldig kaldt nå :(

Jeg har funnet frem en høst/vinterjakke :)
Den tykkeste parkasen og dunjakken får vente litt enda;)

Vinterjakken er tatt i bruk, men vinterstøvletter venter jeg med enda, ja. Bruker ikke den tykkeste jakken foreløpig, men det er iskaldt når vi går om morgenen til skolen. Først når snøen kommer tas støvlettene frem :).

Har tatt i bruk UGG'Sene mine alt jeg! Ikke vinterjakken enda, men tror jeg begynner med den neste uke:D brrrrr

Bruker fremdeles ballerina sko uten strømper eller sokker. Har på meg en kåpe om det er kaldt. Nå kjører jeg da. Når jeg går turer er det joggesko og en flisgenser som gjelder. Altfor tidlig med vinterklær nå. I fjor brukte jeg vinterjakke f.o.m september, men da var jeg gravid og kald

Praia butikker i går og i dag etter parkas. Men de har jo ikke hverken str eller modell jeg vil ha :/

Back
Topp