Vinterjakke med plass til magen

Maxi4

Forelsket i forumet
MayDay2021
Har så lyst på en ny fin, varm hverdagsjakke nå som det blir kaldere (ikke at det blir såå kaldt, bor utenfor Bergen :p). Men jeg kommer jo til å få en del større omkrets i løpet av vinteren. Har ikke lyst å kjøpe en som bare er en størrelse eller to større enn jeg trenger nå, det er jo heller ikke kledelig. Noen som har gode tips? :happy:

Håper noen har gode tips:joyful:

Har forsåvidt noen store tykke ullgenser, så om det ikke blir for kaldt håper jeg å komme unna med tykk ullgenser og åpen jakke :)

Har forsåvidt noen store tykke ullgenser, så om det ikke blir for kaldt håper jeg å komme unna med tykk ullgenser og åpen jakke :)

Ja det er kanskje det man må ende opp med? Høres litt kaldt ut om man skal være ute mer enn å springe til bilen, men med litt skjerf og sånn kan det absolutt funke :)

Ja det er kanskje det man må ende opp med? Høres litt kaldt ut om man skal være ute mer enn å springe til bilen, men med litt skjerf og sånn kan det absolutt funke :)

Ja spørs jo veldig hvor kaldt det blir, og hvor mye man må være ute på det kaldeste. Og ikke mist hvor fort man blir stor, har termin i slutten av mai så kommer kanskje gjennom det verste før det blir et problem :)

Forrige gang kjøpte jeg en billig herrejakke til de kaldeste dagene. Denne gang har jeg prøvd utallige damejakker i større størrelser, men alle er jo innsving i livet på :hilarious: Så må lete litt til :hilarious:

Google har fått med deg at jeg er gravid, for jeg får opp en skokk av gravidjakker og andre gravid klær som annonser. Kanskje sjekk på bonprix og andre plasser hvor de selger mamma klær?

Hadde termin i mai sist også. Kjøpte aldri vinterjakke, gikk bare med den åpen. Fikk forsåvidt plass i den vanlige litt romslige vinterjakka mi ganske lenge :)

Jeg har en kombinert gravid/bærejakke parkas i ull som jeg kjøpte på bonprix sist jeg var gravid, den er jeg super fornøyd med.
Utrolig praktisk med glidelåser i sidene så jakken vokser med magen, og når baby kommer er det ett bæreinnlegg som følger med jakken som kan festes i glidelåsen enten forran eller på ryggen. Jeg bærer baby mye i sjal, både på mage og rygg, og kommer til å gjøre det med maispira også, så for meg var dette en super investering :happy:

Jeg tror jeg bare bruker tykk genser og åpen jakke, blir verre på jobb for jeg må ha full refleksjakke der :eek:

Mine vinterjakker begynner å bli små allerede :shifty: puppene gjør sitt til det før magen... :hilarious:

Jeg har sett endel på gravid-jakker fra mamalicious. Ser de har noen med ileggsdel og noen uten. De med ileggsdeler er vel enklere å benytte etter du er ferdig med graviditet og. Og så er de ikke så svære før magen har vokst litt. Lider av beslutningsvegring for øyeblikket, så får ikke kjøpt noe :meh:

skjønner at åpen jakke og tykk genser fungerer i hverdagen. men jeg har barn fra før, og trenger noe som er tett når jeg leker i snøen med barna. her pleier det å være MASSE snø fra november til mai, så om noen finner noe, så rop ut :P

Jeg har en kombinert gravid/bærejakke parkas i ull som jeg kjøpte på bonprix sist jeg var gravid, den er jeg super fornøyd med.
Utrolig praktisk med glidelåser i sidene så jakken vokser med magen, og når baby kommer er det ett bæreinnlegg som følger med jakken som kan festes i glidelåsen enten forran eller på ryggen. Jeg bærer baby mye i sjal, både på mage og rygg, og kommer til å gjøre det med maispira også, så for meg var dette en super investering :happy:
Har du link til dette? Klarte ikkje heilt sjå det for meg men det hørtes fantastisk ut..:happy:

Kjøpte på bonprix sist svangerskap. Kjøpte då 2 forskjellige som både eg og søster mi har brukt i svangerskapa.

De har flere på hm :)
Jeg brukte bare mannen sin boblejakke sist jeg var gravid (hadde termin i juni). Gikk fint det :)

Jeg fikk nylig denne https://www.mamalicious.com/no/no/m...dwvar_colorPattern=20011366_OliveNight_784526
Veldig fornøyd, god og varm. Kjøpte flere jakker som jeg prøvde og sendte tilbake. Kanskje litt store i størrelsene,så trenger ikke å gå over egen størrelse:)

Denne har jeg og sett på! :) Jeg klarer aldri bestemme meg for synes flere er fine, så kanskje jeg og skal bestille 2-3stk og returnere. Takk for tips om str, vurderte gå opp men da dropper jeg det :thumleft

Back
Topp