Vinterjakka for gravide, hva har du?

Camilla I

Glad i forumet
Min jakke blir snart trang, hvor kan man kjøpe vinterjakka? Jeg var på H&H, men den med kunstig pels på ser dårlig ut syns jeg. Samtidig ville jeg ha jakka som er knelang helst.
Jeg kjører ikke bil, deror må det være varm jakka.
Hva har dere?

Har en parkas fra nelly.com og en parkas fra Gina Tricot. Kjøpte ikke gravidejakke sist heller. Har kjøpt litt romslige jakker, men de ser ikke store ut siden jeg kan snøre sammen livet litt. Kan du ikke ta av pelskanten da, om det var den du ikke likte?

Passer fortsatt en parkas fra KappAhl jeg kjøpte i fjor.
Og en ullkåpe jeg kjøpte i London for et par år siden.
Usikker på hva jeg gjør når det blir skikkelig kaldt, men tenker at lag-på-lag funker, eventuelt får jeg bare holde meg inne eller ta en poncho utenpå en jakke.

Jeg skal se, takk skal du ha!)) har du erfaring med Zalando? Jeg har aldri kjøpt noe der. Mtp å bytte størelse f eks, returnere, går det greit?)
Ja, har handlet masse der. Veldig enkelt med både bytte og betaling. :)

Har en fra veromoda fra i fjor. Men spørs om den holder hele vinteren ja :p

Jeg har kjøpt en parkas fra Barfota :) kjempe fin og varm, kjøpte i str M bruker ellers s er god plass til magen :)

Har ikke kjøpt enda. Den er snart for trang den jeg har - men synes det er kjipt å svi av 500-1000kr på en jakke som skal holde i 2 mnd også. Blir jo kun desember og til midten av januar jeg jobber - etter det er jeg i permisjon og trenger ikke ut å traske annet enn evt en kjøretur til butikken o.l. tenker jeg. Så har planer om å improvisere når parkasen min nå er for trang. :)

Hadde egentlig tenkt å holde meg til ullponchoer, men fikk streng beskjed av kiropraktor om å slutte å varme ørene med skuldrene, og kjøpe meg en ordentlig jakke. :p
Så jeg måtte svi av 500,- på en gravidjakke fra hm. Ser helt ok ut, varmer godt. Har sånn belte i livet, så håper jeg kan bruke den fram til våren i det minste. Syns det var kjipt å måtte bruke penger på en jakke for bare et par mnd, men merker nå etter at jeg fikk den at det var verdt det. Er mye ute i skogen og går tur, og håper jo jeg skal fortsette med det frem til fødselen.

Og så tenker jeg at jeg fint klarer å sløse vekk 500 kr på andre ting og, jakke er vel ikke det verste. :rolleyes:

Jeg kommer ikke til å kjøpe ny jakke for å kunne bruke den i 2 mnd, har ikke tenkt til å passe den jakken etter fødsel og da kommer den ikke til å bli brukt. Jakken jeg har nå har allerede blitt for liten til å lukke igjen men jeg bruker bare store skjerf :)

Hadde egentlig tenkt å holde meg til ullponchoer, men fikk streng beskjed av kiropraktor om å slutte å varme ørene med skuldrene, og kjøpe meg en ordentlig jakke. :p
Så jeg måtte svi av 500,- på en gravidjakke fra hm. Ser helt ok ut, varmer godt. Har sånn belte i livet, så håper jeg kan bruke den fram til våren i det minste. Syns det var kjipt å måtte bruke penger på en jakke for bare et par mnd, men merker nå etter at jeg fikk den at det var verdt det. Er mye ute i skogen og går tur, og håper jo jeg skal fortsette med det frem til fødselen.

Og så tenker jeg at jeg fint klarer å sløse vekk 500 kr på andre ting og, jakke er vel ikke det verste. :rolleyes:
Hvilken jakke kjøpte du?)

Hvilken jakke kjøpte du?)
Ser de har den ikke på nettet, men ligner veldig på denne denne, bare med hette på. Ingen pels eller noe. :)
12547954dc0301ed6be322f1b021d3ab

Ser de har den ikke på nettet, men ligner veldig på denne denne, bare med hette på. Ingen pels eller noe. :)
12547954dc0301ed6be322f1b021d3ab
Jeg prøvde en som var nesten helt lik den på bilder på H&M. Jeg så ut som Hufsa :o

Kjøpte i butikk ja. :) er helt sikkert i Oslo og, jeg kjøpte på sørlandet. :)

Back
Topp