Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skal se, takk skal du ha!)) har du erfaring med Zalando? Jeg har aldri kjøpt noe der. Mtp å bytte størelse f eks, returnere, går det greit?)Ellers litt å velge i her for eksempel
https://m.zalando.no/mammajakker/?w...=2211&ef_id=VkxcQAAABDSc7vBq:20151118110848:d
Ja, har handlet masse der. Veldig enkelt med både bytte og betaling.Jeg skal se, takk skal du ha!)) har du erfaring med Zalando? Jeg har aldri kjøpt noe der. Mtp å bytte størelse f eks, returnere, går det greit?)
Noen butikker har tror jeg. Min jakke er vanlig, men den er stor med snøring i livet, så den funkerHar Kappahl klærne for gravide?)
Hvilken jakke kjøpte du?)Hadde egentlig tenkt å holde meg til ullponchoer, men fikk streng beskjed av kiropraktor om å slutte å varme ørene med skuldrene, og kjøpe meg en ordentlig jakke.
Så jeg måtte svi av 500,- på en gravidjakke fra hm. Ser helt ok ut, varmer godt. Har sånn belte i livet, så håper jeg kan bruke den fram til våren i det minste. Syns det var kjipt å måtte bruke penger på en jakke for bare et par mnd, men merker nå etter at jeg fikk den at det var verdt det. Er mye ute i skogen og går tur, og håper jo jeg skal fortsette med det frem til fødselen.
Og så tenker jeg at jeg fint klarer å sløse vekk 500 kr på andre ting og, jakke er vel ikke det verste.![]()
Ser de har den ikke på nettet, men ligner veldig på denne denne, bare med hette på. Ingen pels eller noe.Hvilken jakke kjøpte du?)
Jeg prøvde en som var nesten helt lik den på bilder på H&M. Jeg så ut som HufsaSer de har den ikke på nettet, men ligner veldig på denne denne, bare med hette på. Ingen pels eller noe.
![]()
Haha! Det var den eneste som jeg ikke så ut som hufsa med.Jeg prøvde en som var nesten helt lik den på bilder på H&M. Jeg så ut som Hufsa![]()
Ser de har den ikke på nettet, men ligner veldig på denne denne, bare med hette på. Ingen pels eller noe.
Det skulle være veldig bra med hette, kjøpte du i butikk? Er det i Oslo?)
![]()
Hva er merke???Kjøpte i butikk ja.er helt sikkert i Oslo og, jeg kjøpte på sørlandet.
![]()