Vinterfottøy?

Amy09

Gift med forumet
Hva gjelder for de små denne vinteren? Stonz og lignende? Gode vinersko? Hvilke merker er å anbefale?

Hva kjøper dere? Tips mottas med takk [:)]

Reima sine "sokkesko", jeg er superfornøyd.

Sko kjøper jeg når han begynner å gå [:)]

Blir vel Stonz før ho kan å gå... Så blir det vel ecco/viking vintersko når ho kan å gå[:)]

ORIGINAL: Trico

Jeg har kjøpt stonz, og ullinnlegga du får kjøpt i tillegg.

Vi også.

Stonz fram til han har lært seg å gå [:)] Etter det vet jeg ikke enda.

Vi har Stonz, selvom hun går. Går bra å gå i de [:D] Men må nok titte på denne tråden for tips når vi skal kjøpe vintersko   [:)]

Hei. Hvor får du kjøpt ullinnlegget? Jeg fant kun fleeceinnlegg til stonz i butikken her. .

ORIGINAL: mammamilla

Samme her..

jeg kjøpte noen grå fra reflex hos Barnas hus... vet ikke om bhg bruker de jeg. Ellers så har jeg også kjøpt sånne "sokker" også der...

Merethe

Har sokkeskoene fra reimatec, så har jeg disse som er noe ala stonz men mye billigere http://www.ml-dk.dk/product.asp?product=5278
Når han lærer å gå så blir det skikkelige vintersko. Mest sannsynlig ecco siden de er lette og fine.

sign[:)]

Siden tutteline her har begynt å gå, så har jeg kjøpt ecco sine gore-tex sko. Har bestilt (og betalt) stonz også mn venter fremdeles på levering, er tredje uken nå så har skrevet mail til stonz i dag og etterlyst:)

Samme her[:)]

Har et par sokkesko fra Name It og et par (som skal være vanntette) fra Reflex. Kommer ikke til å kjøpe Stonz for de er visst ikke vanntette de heller(eller?)[:)]

det har jeg også. Men lurer på om han trenger faste sko også siden han begynnte å gå (løpe [:)])

Back
Topp