Vinterferien

jente k

Elsker forumet
Hva skal dere i vinterferien??

Barna til min tilkommende mann kommer. Vet ikke helt hva vi skal finne på??
Men blir vel ut å ake litt, kansje i svømmehallen.

Merker ikke vinterferien nå som jeg er i mammaperm-hehe[:D] Vi sskal ikke noe spess hvertfal, minien min er jo bare 4 mnd så jeg har ikke lyst å reise noe sted med henne enda, men når ski-vm begynner så skal vi opp i holmenkollen en tur hvertfal!

Vi reiser til San Francisco på onsdag [:D]
Men det er ikke vinterferierelatert da. Og storesøster blir hjemme hos bestemor og bestefar, så det er jo ikke en fullverdig familieferie.

legger meg ikke så mye opp i ferien for å si det sånn, gjorde det når jeg gikk på vgs. eneste jeg skal neste uke er til manuell teraput med markus.

Flyyyyytte,flytte å atter

lykke til med flyttinga. [:D][:D][:D]

de eldste skal være borte fra i dag til søndag. så skal de bort igjen mandag-tirsdag... også skal vi hele familien til beitostølen fra onsdag til søndag! [:D]

ORIGINAL: Sphynx

Høstferie? Hva er det? [;)]

Hvor fikk du høstferie fra???

ORIGINAL: Kaysa86

Uuummm... fra langt inni ammetåka??[X(][8|][;)]

Vi prøver igjen;

Vinterferie? Hva er det? [8D]

ORIGINAL: Nøtteknekkern

Flyyyyytte,flytte å atter [:D]

Lykke til med flyttinga!

Vi reiser på hytta med alle barna og besteforeldrene [:D]

Så nå skal I og M ut og kjøre snøscooter for første gang [8D][:D]

ORIGINAL: Kaysa86

Uuummm... fra langt inni ammetåka??[X(][8|][;)]

Vi prøver igjen;

Vinterferie? Hva er det? [8D]

Det er noe man kanskje tar når man har skolebarn! (ihvertfall har det ikke vært noen vinterferie på oss før nå, siden vi har skolebarn)

Ferie? Det er ikke noe som heter det når man jobber i helsevesenet, slik vi begge gjør. Her skal mannen jobbe som vanlig, og jeg skal ikke sove, som vanlig...

Vi reiser på hytta med alle barna og besteforeldrene

Så nå skal I og M ut og kjøre snøscooter for første gang

Kos dere masse. [:D][:D][:D]

Siden vi ikke har skolebarn enda vil vi nok ikke merke noe av det. Mannen skal jobbe som vanlig, jeg være hjemme med snuppa og storebror til barnehagen.

Kommer kanskje til på merke at det er litt mer folk ute på handel når jeg og snuppa tar oss en trilletur [;)] men ellers er det hverdag som vanlig for oss [:)]

Back
Topp