Vinterferie

Vært hjemme i går til og med i morgen (besøke venner i dag og tur til svømmehallen i morgen) og så resier vi til hytta fra torsdag- lørdag :)

Hadde egentlig tenkt å ha eldstemann hjemme fra bhg onsdag-fredag på vinterferie, men det ble allerede fra idag ettersom han har hostet en del i natt og var sliten i morges (nå er det derimot full fart og høyt volum).. Tenker vi holder oss hjemme i dag, og bare leker litt ute utenfor huset, men i morgen eller torsdag tenkte vi å dra opp til mine foreldre som bor litt mer landlig, slik at vi kan være masse ute, ake, tenne bål, grille pølser og spise kvikk lunsj/marshmallows :)

Selv om det er vinterferie her nå, venter vi til uka med å ta ferie. Da skal vi på hytta på Susjøen. :)

Frøkna har vinterferie men vi skal ikke stort, hu har gjort noe hver dag og reiser på hytta med farmoren i morgen og faren kommer etter til helgen. Så i dag skal vi bare være hjemme.

Drar på hytta på torsdag- søndag. Drar med svigers. Pappa og kjæresten kommer vel på besøk. De bor ikke så langt unna hytta.

Vinterferie neste uke her, da skal jeg og ungene til foreldrene mine noen dager. Mannen skal jobbe hele uka

Har ikke skolebarn enda, men vurderer å la han få noen dager med ekstra korte bhg-dager.
Er vinterferie denne uken. Så er rolige dager i bhg.

Vi har leid en hytte på Geilo, og skal stå masse på ski.. Men Bergen har jaggu gått sine egne veier i år, her er det ikke vinterferien før etter påske ;-)

Jeg har vinterferie, men ikke med barna. ;) I morgen stikker jeg på en lenge etterlengtet tur med venninna mi, til London. :)

Vi er hjemme og gjør litt ekstra som vi ikke gjør hver dag. Vært på ski, badeland og skal på kino. Elste skal og ha overnattingsbesøk i morgen. Er bare jeg og ungene som har fri.

Vi har akkurat kommet hjem etter en tur på hytta på fjellet. Praktfullt vær og en nydelig opplevelse med skiturer og aking. Herlig! Nå skal vi kose oss hjemme resten av vinterferien. Det er jammen deilig, det også ;).

Hadde vinterferie sist uke vi. Hadde en rolig uke da. Unga overnatta litt hos oldemor. Selskap for eldstejenta som fylte nylig 10 år. En avslappende uke med familiekos rett og slett :)

Back
Topp