Vinterferie

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marthe
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Marthe

Guest
Er det vinterferie hos deg nå?
Skal du bort i vinterferien?

Her er det vinterferie. Men ikke hos oss. :P vi har ikke skolebarn ennå.

Her er det vinterferie, som forøvrig ble innviet med syke barn
Vi ferierer på vestlandet denne uka:)

Her er det vinterferie, frøkna er hos min mor og stefar hvor og min tante og fetter er også denne helgen. Jeg skal jobbe mandag og tirsdag, så frøkna kommer hjem på tirsdag. Men reiser på hytta med farmoren om været er bra så hu skal ha besteforeldre kos hele vinterferien og har forlatt din mor hjemme :P

Her er det vinterferie nå ja.
Samboer har ikke ferie så blir ikke noe reise eller noe:p

Ikke vinterferie her nå, men vi skal bort likevel:) Drar til Gran Canaria på mandag. Søsteren min skal være med, og det er vinterferie der hun bor

Vinterferie her men uten skole unger er det som en vanlig uke:)

Ikke vinterferie her før neste uke. Skal ikke bort, men 5åringen skal ha fri :-)

Er sykemeldt og kommer til å tilbringe tiden i senga.. Skal på hyttetur neste helg da :)

Vinterferie her, men merker ikke så mye til det bortsett fra at det ikke er trening til uka med juniorpartiene

Ja, vinterferie her. Vi skal være hjemme i år, men har planer om diverse besøk og små utflukter. Veldig godt med ferie for skolegutten min. Han koser seg stort selv om vi ikke reiser bort i årets vinterferie :).

Her er det neste uke. Jeg skal avspasere mandagen bare, så vi får langhelg ihvertfall :)

Her er det vinterferie ;) Vi blir med fadderbarna våre på hyttetur til Trysil noen dager.

Vinterferie om 1 uke :) da blir d kos med eldstemann. Skal på kino for å ha litt jentetid før d kommer enda en gutt i familien :p noe mer avansert har vi ikke planlagt.

Ja samboer har vinterferie ;-)
Jeg skal jobbe mandag, tirsdag og torsdag.
Ungene har fri onsdag, torsdag og fredag. Skal bort fra fredag til lørdag/søndag.

Vi har ikke vinterferie før uke 9, så barna skal i skole en uke til :-) Førsteklassingen er nå uansett så glad i Sfo at hun skal gå halve ferien :p

Den begynner på mandag, så ja, nå er det ferie. Vi skal være hjemme, men skolegutten har fri fra sfo.

Vinterferien i Bergen er om en uke :) tenkte å ta en tur på kino og sånn den uken. Men barnehagen er åpen, så han kommer nok til å være der også :)

Back
Topp